23 Mayıs 2013

HEPİNİZE AYRI AYRI BİNLERCE KEZ TEŞEKKÜR EDERİM...BU YIL YİNE OSCAR' a ADAYIM:)





Hani; biri elimden tutarda birincilik platformuna çıkabilir miyim?,

Hani; ömrümde hiç giymediğim uzun kuyruklu bir gece elbisesini giyer de aranızda salınır mıyım?,

Hani; bütün oyları, alkışları, ödülleri ve öpücükleri alır mıyım?. 

Bilmem!..

Bunu bilmem, bilebilmem imkansız.

Bildiğim tek şey var, beni çok onore ettiniz yine..





2012 yılında teveccüh gösterdiniz, ''En Hüzünlü Blog'' adayı gösterdiniz ve oylarınızla da ''En Hüzünlü Blog Star 2.'si'' olarak seçtiniz..

KEDERLERİMİ SEVDİRDİNİZ BANA.. HÜZÜNLERLE OLGUNLAŞTIRDINIZ BENİ..

Bu yıl yarışma tekrar düzenlendi. 30 Mayıs 2013 akşamı oylama sona eriyor..

62 Blog Star Adayından biri Yaz Yağmurları..

34 BBM Blog Star Adaylarından biri de ben..

37 En Duygusal Blog Adaylarında da varım,

38 En Güvenilir Blog Adayı içinde de bana yer vermişsiniz..

Teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Teşekkür ederim...

Binlerce kez Teşekkür Ederim.

Kazanmış kadar oldum. Teşekkür ederim..


Artık oy sandığından çıkmışım, çıkmamışım önemli değil. Önemli olan sizlerin beni seviyor olmanız.

Aday gösterilecek kadar, hemde 4 kategoride Aday gösterilecek kadar sevilmek, benim için çokkk mutlu bir olay..

Sağımdaki, solumdaki, bazende yanı başımda ki insancıklardan, en yakınımda dostum ve arkadaşım sandıklarımdan sonra, ilaç gibi geldiniz bana..

Üstüme basarak, yüzüme gülerek, iyi niyetimi kullanarak; iş-güç sahibi olanı mı ararsın, makam mevki elde edeni mi, borç bulup ödemeyeni mi?...

Hatalarımı örtmeyen, özürlerimi kabul etmeyen, kendi hatalarını ise hata olarak görmeyen onlarca insandan sonra derman oldunuz, dost oldunuz yüreğime..

Beni görmeden, nerede çalışırım, ne iş yaparım, nerelerde eserim, nerelerde gezerim..Bilmeden, tanımadan, yan yana olmadan sahiplendiniz beni;

TEŞEKKÜR EDERİM...     



Oylama için aşağıdaki linke uğramanız yeter. Sadece benim için değil tüm Adaylarınızı güçlendirmek için, şevk vermek için :)
 http://bloglarmahallesi.com/BlogStar/#.UZ4doqLIY08





52 yorum:

  1. Canım tebrik ediyorum, başarılarının devamını diliyorum. Kutlu ve mutlu günler...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni kutlarım tatlım. Başarılar..

      Sil
  2. Canim Vuslatim..sen odullerin en guzeline layiksin..Oscar senin bu yil benden sana:) vede binlerce opucuklerde..artik ne kadar surer binlerce opucugu yanaklarina kondurmak bilemem ama verdigin sayfayi hemen ziyaret edecegim..ve artik bakim kimbilir kime oy verecegim:)) Iyiki varsin seker..sen huzunlerin icinde hep gulduren sicacik yurekli bir cansin.,,sarildim vede kactimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen çok güzel yüreklisin. Bende seni kutlarım. Çünkü sende adaysın..:)

      Sil
  3. Vuslatcim o sayfaya gittim baktim baktim oy verilecek yer bulamadim acaba benmi anlamadim ?? Aksama yine bakacagim iyice inceleyecegim..sadece sayfayi ziyaret et yada daha fazla bilgi diyor adaylarin resimleri altinda??? Hmmm anlayamadim belkide sadece ben anlayamadim..simdi kaciyorum ama aksama tekrar arastiracagim..

    YanıtlaSil
  4. kutluyorum VuslaTcım, hepsinde 1. olmanı dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sizlerin sayesinde oluyor bu güzel gelişmeler.. Sevgilerimle.

      Sil
  5. AAAAAAA NE GÜZEL TEBRİK EDERİM SENİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm teşekkür ederim.. Sevgilerimle.

      Sil

  6. ''and The Oscar Goes tooooooooooo Yaz Yağmurları from Turkeyyyy!!!!!''

    Benim hüzün kraliçem sensin!
    Uzun Kuyruklu Gece Elbise'ni hazırla!!!
    ve 'bu ödülü kazanmamda büyük emeği olan....' diye başlıyan teşekkür konuşmanı da!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuşmammmmmm hazır :))))
      tatlı şey seni..Sevgilerimle..

      Sil
  7. ablam asıl biz sana teşekkür ederiz buralarda olup o güzel yüreğin ile bize eşlik ettiğin için çok sevilen tatlı mı tatlı ablammmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
  8. Seni görmedim. Nerede çalışırsın? ne iş yaparsın? Nerede eser ve gezersin gerçekten bilemiyorum... Ama bildiğim bir şey var arkadaşım. Kalbimin baş köşesinde hüzünlerinle büyüyen bir küçücük kız oturuyor. Sevgiyle sarılıyorum o küçük kıza...Ve, en iyi şeyleri çoktan hakketiğini düşünüyorum o haksız bedel ödetilen yavrunun. Sevgiyle kal benim Oskarım belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın güzel arkadaşım...Sevgilerimle...

      Sil
  9. Tebrikler Vuslatcigim. Sen bunlari hak ediyorsun. Oy vermeye gidiyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ah sizler ne tatlı insanlarsınız ya...Canımsın...

      Sil
  10. Vuslaaattt ben geldim o sayfaya suanda giris yaptim hemde birkac kez ama o pembe yere tiklayinca "no data" yaziyor ve hicbirsey acmiyor..simdi uyumaya gidiyorum (suan Tr.de sabahin7.40 i ) sabah kalkinca tekrar gidecem tekrar tiklayacam umarim acilir??Mutlu bir gun diliyorum kolayliklarla nese ile dolu:) Gunun aydin olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlaşılan siz flash ile sorun yaşıyorsunuz... ben size direk form sayfasının linkini vereyim buradan oyunuzu kullanırsınız......
      http://bbm-carsi.com/blog-star-2013-adaylar305-oumlnerileri.html#.UZ79iqLWO-l

      Sil

    2. Teşekkürler Muhtar bizim mahalle:-)
      Verdiğiniz link sayesinde Vuslat'a ben de oy kullanabildim!


      Sil
    3. Canlarımmm ne yoruldunuz, ne hoş insanlarsınız sizler...İyiki tanıdım sizleri..

      Sil
  11. Vuslat'ım sen daha fazlasını hak ediyorsun bence.... iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh muhtarım ah, sana çok faydalı olmayı beceremesemde yinede sevgin yanı başımda.. Canlarımm. Tüm gönüllü muhtarlık çalışanları sizleri seviyorum..

      Sil
  12. canım canım canıııım senin görevin dr olabilir millet vekili olabilir, öğretmen olabilir, bir evde yardımcı olabilir benim için hiiiiç bi önemi yok senin görevin dürüst içten, candan olunmayı öğretmek ve mükafatı ise sevgi. oy vericem tabi çok sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten de birçok şeyi hak ediyorsunuz. Kutluyorum sizi. Bu teşekkür yazınızda bile bir hüzün var. Bu da sizi ayrıcalıklı kılıyor. Yaşamın diğer alanlarında da size şans diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsiniz İlhan bey tekrar teşekkürler..

      Sil
  14. Hayırlı olsun ablacım umarım yine sen alırsın. Hakediyorsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni kutlarım Nursalkımım. Sende her güzelliği hak ediyorsun..Canım benim..

      Sil
  15. Oh be zor oldu ama kullandım:))) Hayırlı uğurlu olsun:)

    YanıtlaSil
  16. Tebrik ederim inşallah ödül de alırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan layık görülmek. Ödül almak kadar önemli bu güzel bu..Canım teşekkür ederim..

      Sil
  17. Yakışıyor sana hak ediyorsun bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim.. Sizler hepiniz hepimiz hak ediroruz güzellikleri.. Teşekkür ederim..Sevgilerimle

      Sil
  18. Masallah ablacim harikasin.
    Kuzucugunun bilgisayari cöktü elinde telefonoyla kaldi burdanda yazmak kolayda l
    ilerlemek zor bilgisayar geldi oh dedim gectim basina tarif gireyim diye gene cöktü evde ben ve bilgisayar bakisiyoruz bilgisauarcinin gelip yapmasini bekliyoruz beni merak eden ablacigima sonsuz tesekkürler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli kardeşim benimmm. Çabuk tamir olur inşallah. Sevgilerimle birtanem..

      Sil
  19. Tebrik ediyorum, bence de aday olmak bile yeter..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende seni kutlarım. Sende adayların içindeydin yanılmıyorsam.. Sevgilerimle..

      Sil
  20. dur kız ağlatcan beeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sennnn!!! Sen yokmusun sen.. Seni sevdiğimi biliyosun dimi::)))

      Sil
  21. Yürekten kutluyorum Vuslatım, hakediyorsun bütün mesele bu. Ve elbette yine sen kazanıcaksın biliyorum canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GGüzel yüreklim benim. Sende her şeyi hak ediyorsun..

      Sil
  22. Tamamdır oylarımı verebildim bende, tekrar kutluyorum Vuslatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm teşekkür ederim. İnşallah sende kazanırsın..:)

      Sil
  23. Çekiliş için olmasa bile ziyaret amaçlı uğrarım sana. Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  24. Sevgili arkadaşım,öncelikle seni kutluyorum.Hüzünün en çok yakıştığı yazarsın.Her dalda da ödüle layık buluyorum.Tebrik ediyor,başarılarının devamını diliyorum.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen nerelerdeydin. Uz<un zamandır yoksun..Teşekkür ederim sağol tatlım..

      Sil
  25. kutluyorum vuslatcığım,
    hepsini hakediyorsun...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..