12 Ekim 2017

BEN DE GİDEMİYORUM..



Esbjerg/DENMARK
Okyanus Bekçileri/Atlas Okyanusu Kıyıları
Yazdan Kalma.. 

Gemilerini kaldırmış gidiyor hayat 
Ve ben sahildeyim 
Kaçırmış olma telaşı içindeyim 
Çağırıyor uzaklar ısrarla 
Neden seninleyim 
Bağlanmış olma korkusu içindeyim 

Gidemiyorum, kalamıyorum 
Baş edemiyorum 
Teslim olamıyorum 

Yüzün gökyüzünden, bakamıyorum 
Havada nefesin var, boğuluyorum 
Ben sana bağlarımı çözemiyorum 
Başka bir dünya yok, gidemiyorum… 


Varlığın yanına hapsediyor beni sana 
Olduğun yere 
Ben sende kaybolmuşum hissindeyim 
Yüzdüğümüz deniz ne güzeldi bir zamanlar 
Gel gör ki şimdi yoruyor dalgalar 

Gidemiyorum, kalamıyorum 
Baş edemiyorum 
Teslim olamıyorum 

Yüzün gökyüzünden, bakamıyorum 
Havada nefesin var, boğuluyorum 
Ben sana bağlarımı çözemiyorum 
Başka bir dünya yok, gidemiyorum… (GÖKSEL)





Gitmedim. Gidemedim. Ama dönemedim de. Bedenim; Dünyanın Kuzey Kıyılarında gezindi geldi, kalbim ise buralarda kaldı..

Elbet bir gün döneceğim. İzler bitmedi.. 
Nefesim ayak izi bırakıyorken ardımda, mutlaka döneceğim bir gün, bir yerde, bir zaman diliminde..

Sizde gitmeyin! ne benim dünyamdan, ne birbirinizle olan bağlarınızdan bağlantılarınızdan. Kopmayın..

Sizi seviyorum..

38 yorum:

  1. heey göksel çok severiiiim yaaa. danimarka da görmedim ama görücem. bu okyanus bekçileri ne etkileyici imiş. gittiysen anlat bizeee. instagram kullanıyorsan bak ilgini çeker fotolarım daaa var yanda bak blog sayfamda :) edayla da konuşuyoz instadaaa :)

    YanıtlaSil
  2. edaya söyledim hemen gelecek sanaa instada. onun adı "ylhants". bloguna bakmıyor çoktandır görmemiştir. resim, kızları filan işte. türkiyeden misafir getiriyolar. senin instana üye olayım mı bilemedim. yani hani seni rahatsız eden eski insanlar yine instada seni rahatsız ediyolar mı acaba. ya da hani blog bağlantısı filan bilemedim. tamam dersen olurum yanii. kopenhag yıllardır dünyanın en yaşanacak şehri seçiliyo bir de. evli kızın oraya gitti demek ki hintli eşiylee. edayla birbirimize hep kardeşim diyoz yıllardır. sen annesin yaaa. benim kitaplar, çayyolu mesa plazada var. dorlion kitabevinde hepsisi. see you maaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba VuslaT, yeniden paylaşım yaptığını görmek güzel.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Of, yüreğime dokundu usulca...

    YanıtlaSil
  5. Biz de seni seviyoruz.. Bak bende gidemeyenlerdenim ve ara ara düşüyorum buralara.. Sende düş ama ara ara..

    YanıtlaSil
  6. Çok başarılı bir blogunuz var tebrikler.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Eski blogcularımızın çoğu hep ara verdiler (Ben de dahil) Blog dünyasındaki o eski heyecan ve şevk kalmadı haliyle. Sayfanızı ziyaret ettiğim de baktım en son paylaşım tarihi 12.10.2017. Tüm blogcular, yine eskisi gibi bir araya gelseler bile o eski heyecan ve şevkin duyulacağından emin değilim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  8. Dolu ve keyifli bir blogunuz var,takibe aldım. Sizi de beklerim https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/ Sağlıcakla Kalın.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar.
    Mevsimler değişti ve durum şöyle oldu: "Yaz ruhumda bahar yağmurları." Bloglarınızı ve blog sayfanızı özledik. Niye bu kadar özletiyorsunuz anlamıyorum. Yılda bir kez blog sayfanızı kontrol edip, eskileri ziyaret etseniz yeter.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.
    Her geçen gün aranır mı? Aranıyormuş...
    Selam ve muhabbetle.
    Mübarek bir selamı bizlerden esirgemeyin. Bizler buradayız. Meleyi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  11. Merehabalar.
    Artık sayfasına uğramayan, sesi soluğu çıkmayan blog sayfalarını ziyaret ederek son paylaşımlara yorum yazmayı artık kendime bir görev bildim. Daha doğrusu insanın ahde vefa duygusu, bu ziyareti insana emrediyor.

    Öyle umarım ki, inşAllah sağlık, sıhhat ve afiyettesinizdir. Son paylaşım tarihine bakınca 12 Ekim 2017 tarihini okuyorum. Bu şu anda içinde bulunduğum 31.03.2023 tarihe göre 6 yıla yakın bir süredir.

    Belki sayfana bakarsın, belki de bakmazsın, artık o sizin blog sayfanızı ziyaretinize bağlıdır. Eğer ziyaret ederseniz bu yorumu görür ve okursunuz. Kim bilir bu bahar, kimin sonbaharı diye bir şiirin içinde dizem vardır. Kim bilir seneye bu baharı yaşamak kimlere nasip, kimlere nsaip değildir. Yaşam sürprizlerle dolu. Hele de şu içinde bulunduğumuz zaman diliminde.
    Selam ve saygılarımla birlikte Allah'a emanet olun. Esen kalın.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..