25 Mayıs 2013

GECENİZE GÜZELLİK KATSIN...AİLE OLMAK BÖYLESİNE MUHTEŞEM BİR ŞEY İŞTE...





Ben gittiğimde yeni evli genç bir çifttiler..

Şubat soğuğunda hanımefendi daha az çıkıyordu, serin sulu balkonuna..

Çoğunlukla yatak odasında dinleniyor, bazen oturma dubasından etrafı seyrediyordu..

Meğer hamileymiş kendileri:))

Altı sevimli bebeciği olmuş.. Evelki gün akşam, mahalleliye göstermeye çıkarmış bebecikleri..

Karı-Koca birlikte, güzel güzel ilgilenmişler minnaklarıyla..Yüzme dersi vermişler onlara.

Sonunda da öğretmişler yüzmeyi. Gerçi bir tanesi sürekli düşüyor, yan yatıyormuş ama yine de becermişler minişler bu ilk yüzme işini..

Anneyi, babayı gagasından öpüyor, en kısa zamanda ziyaretlerine giderek  bebeciklerin her birine birer paket tatlı kraker atmayı kendime borç biliyor, sağlıklı, mutlu, güneşli nice günlerde yüzmelerini can-ı gönülden diliyorum.

Sevgilerimle..




Times River/LONDON

51 yorum:

  1. Canim Vuslatim yine yuzumde bir tebessum..bu ne guzel bir paylasim..bayiliyorum sana:)) minikseyler ne guzeller..ama ben korkarim onlardan acaip saldiriyorlar bakma oyle masum guzel gorunduklerine tecrube konusuyor burada:))) mutlu guzel ve keyifli bir pazar gunu diliyorum bol dinlenmeli:)) sarildim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Emelcim, sayende öğrendim güzellerin edepsizliklerini. Bak sen şunlara..Napsınlar kendilerinden daha hoş bir insan görünce kıskanıp saldırmışlardır sana...Bende sıkı sıkı sarıldım. Güzel arkadaşım..:)

      Sil
  2. SubhanaAllah!
    Sabah sabah yüzümden gülümseme olmasina vesile olduğun icin, cok sagol canım ablam ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelimmm gül , gülmek sana çok yakışıyor biliyorum..Çok öptüm..

      Sil
  3. nasıl tatlı goruntuler bunlar


    Vuslatcım:) opuyorum sevgiyle:) ozledım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim öyküm.. Skp'tan izlettirdi kızım bayıldım çok şekerler..Bende seni özledim..

      Sil
  4. Çok sevimliler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Yolcum:)) Sevgilerimle..

      Sil
  5. ablacım çok tatlı bunlar :)

    YanıtlaSil
  6. Bir kuğunun zerafetini görüpte etkilenmeyen var mıdır acaba?
    Öpüyorum Vuslat'cım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif2cim ama çok şirretlermiş baksana Emel öyle söylüyor:)) bende seni öptüm canım..

      Sil
  7. Vuslatım bunlar çok tatlılar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana benziyolar işte. Şirin, tatlı..Yanlız bazen huysuz olabiliyorlarmış o kısmı benzemiyo sana..Çok öptüm..

      Sil
  8. Vuslatcigim, hakikaten cok tatlilar. Bizim burada da cok var onlardan. Bazen caddeden karsidan karsiya gecerken trafigi durduruyorlar ama hicde umurlarinda degil :-) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy keşke görebilsem o görüntüyü Şulem. Şöyle salına salına dünyayı takmadan karşıdan karşıya geçmenin keyfini gözlerimle görsem ne hoş olurdu.. Benim içinde izle emi tatlım. Çook öptüm..

      Sil
  9. Vuslat Güzel arkadaşım, Bu anlayana çok güzel bir ders... Bazen insanoğlu denilen ve üst level da olduğu farzedilen yaradılanlar, ne yazık ki bu paylaşımı yapamıyor ve pes edip, yan sokağa sapıveriyorlar:)) Bu güzel dostları başarılarından dolayı tebrik etmek lazım:) Anneler gününü atlattık. Anneyi kutlayamam ama, başarılı ve özverili babaya "Babalar Günü"nde bir paket krakerde benden olsun:) Sevgilerim en bolundan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'cüm tamam söz gidersem senin içinde bir paket kraker atacağım.. Hayvanda olsa aile ne hoş bir görüntü değilmi. Hele bebek . Her canlıya çok yakışıyor. Değer bilmeyenlere kapak olsun.. Canım benim evlatlarımızla, bebeklerimizle nice güzel günler yaşayalım bizlerde. Çok öptüm canım arkadaşım..

      Sil
  10. Kendileriyle pek iyi anılarım olmasa da resinde çok şirinler. Bodrum'da bizim bahçede vardı ama tekti. baş düşmanı bendim. Daha ayak sesimden tanır ben bahçe kapısından girerken üzerime uçarak atlar ve gagalardı. :))) Ama bu paylaşım nefis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhh ha ha. İlahi İlhan Bey, sevgilerinden öyle davranmışlardır her halde. Size karşı derin bir sevgileri varmış besbelli. Bence düşmanlık değil çılgın aşk olmasın..:))
      Çok teşekkürler, selam ve sevgiler..

      Sil
  11. Ne güzel anlatmışsın Ablacım, çok şirinler bebek kuğular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayıldım Sevdacım kızım fotolarını çekip gönderince. Onun evinin önü burası. Çok hoş seyretmek kuğucukları..Sevgilerimle canım..

      Sil
  12. Vuslat yenidenziyaret edeyim soyle bir dedim..dolasirken..Ilhan in yorumu okuyunca gozlerimden yaslar geldi..hainler onlar cok ya banada oldu ayni seyler-birkac kere defalarca..yoldan gecirmezlerdi hinzirlar-:)) ama resimde cok sevimliler ve yavrularini nasilda koruyorlar o ayri..gunun aydin olsun:) (Cok gulunce , Birde ikinci yorum birakayim dedim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım İlhan beye dedimki kuğunun cinsiyetini bilmiyorum ama düşmanlıktan değilde derin bir Aşk'tan sevdadan öpmek amacı ile saldırdılarsa İlhan beye. ÇIlgın aşık olabilir. mazallah dikkat et sende. Gizli bir hayranmıydı ki?..Sevgilerimle..

      Sil
  13. MaşaALLAH :)))
    Bizim içinde at üç beş kraker.
    Çok sevimli bir aile olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tatlım atarım:)) Bütün siparişler 1 hafta yetecek aileye..Sevgilerimle Nursalkımım..

      Sil
  14. Canım yüreğine sağlık her kare ayrı güzel sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim Deryacım. Sevgilerimle..

      Sil
  15. Allah'ım nasıl güzeller ve tatlılar maşAllah:)
    Onları izlemek huzur veriyor dimi ablacım:)
    Öyke zarif görünüyorlar ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliha'cım çok zarif görünüyorlarda birkaç arkadaşın dediğine göre biraz çirkef yanları da varmış:)) Sevgilerimle..

      Sil
  16. Yüreğine sağlık harika anlatmışsın canım:) sevgilerimi yolluyorum:) iyi haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. sanada güzel bir hafta dilerim..Sevgilerimle..

      Sil
  17. Ne kadar tatlı bir görüntü Vuslatım :) miniklerini nasılda koruyorlar dimi :) İlhan'ın anlatımı benide çok güldürdü bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Aslım İlhan beyin yaşadıkları hepimizi güldürdü. Evet çok şirinler görüntüde.. Sevgilerimle canım benim..

      Sil
  18. Ne kadar hoş bir yazı olmuş...
    Aile olmak böyle birşey işte...:)
    Yüreğine sağlık...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir şey Aile olmakkk. Hemde çok güzel. Sevgilerimle canım benim..

      Sil
  19. nasıl güzeller...
    ve ne güzel bir anlatım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cepaynam.. Beğenmene sevindim..Sevgilerimle..

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. Bencede sevgili özlemaki.. Suya çok yakışıyorlar.. Sevgilerimle..

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. Canım benim sende harikasın. Sevgilerimle sarıldım sana..

      Sil
  22. çok güzeller ama aşklarını sende çok güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte dilim döndüğünce.. Çok tatlılardı.. sevgilerimle canım benim..

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Kendi yorumum nasıl silindikiiii. Ben bu teknoloji dilinden çok anlamıyorum ne kötüüü...

      Eveeet çok tatlılar demi Deep:))

      Sil
  24. Vuslatcımmm çokkk güzeller :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..