14 Mayıs 2013

İSTİYORUMMMMM.



Saçmalarımdan, Seçmelerim.. Karman Çorman İsteklerim..



Hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum.





Uçak korkumu yenmek, İngilizce öğrenmek buralardan çekip gitmek, gittiğim yerden ise buraları deli gibi özlemek istiyorum. Yani uzakları görmek yakınları özlemek. 

Hayatım bitmeden yaş iyice kemale ermedennnn hayatımda değişiklik istiyorum. 

Başarmak istiyorum . Küçücük bir şey de olsa yeni bir başarı kazanmak istiyorum... 

Büyük, güzel, bahçeli bir kır evi istiyorum. Çiçekleri birde küçük sebze bahçesi olmalı, ağaçları ise meyve dolmalı..



Bunun gibi,



Yada hayal ürünü şunun..



Daha bir yığın şey istiyorum,

Mesela güzel geniş bir mutfak,



Bundan daha güzel mutfaklar var biliyorum ama bunun kuzine ocağını çok seviyorum.

Mesela deniz gören bir yazlığımda denizi seyrede seyrede hayal kurmak, kitap okumak yada uyumak istiyorum:)




İşte bunları her gün kendime tekrarlamak, ha bire yeni bir şeyler duyup, öğrenip onları da istemek istiyorum. İstiyorum işte..

Eeee yeter artık! dediğinizi duyar gibi oldum, saçmalamayı kes, buna bir son vermezsen yapacağımızı biliriz dediğinizi duymamak İSTİYORUM:))

Son bir şey;

Hepinizi sevdiğimi bilmenizi İSTİYORUM... 


Not: Fotolar netten. Hiçbiri benim değil :(

38 yorum:

  1. İNŞALLAH ABLAM İNŞALLAH AMA İNGİLİZCE OLMUYO ABLAM BELİRLİ ZAMANDAN SONRA.
    EVET O MUTFAK HARİKA MMM ÖPTÜM:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşem çat pat biliyorum da ilerletmem gerekiyor..Bakalım hayırlısı.. Çok öptüm seni kuzum..

      Sil
  2. Vuslat kardeşim:) Evin bir odacığında, mutfağının bir kenarında, kalbinin bir köşesinde yerin varsa sana misafirliğe gelebilir miyim? :))) Sevgiler. Hayal etmek yolu yarılamaktır arkadaşım... Sen iste Tanrı mutlaka duyacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa Nilgüncüm baş köşeyi ayırdım bak pembe minderi koydum bile..:)) Canım benim. İnşallah..Çok çok sarıldım sevgiyle sana..

      Sil
  3. Ablam, İsteyin vereyim buyuran Mevlamın hazinesi geniş
    İstemenin sınırı koyulmamış şükür
    Mevla gönlünden geçenleri yapmanı, yaşamanı nasip etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yüce Allahcc'ımın kulum ne dilersen dile ben vereyim yeterki benden dile demiş. Bende yaradanımdan istiyorum, önce sevgisini sonra sonsuz hazinesinden bana layık gördüklerini..
      Amin cümlemiz için binlerce kez amin..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. İnşallah Hüseyin bey hepimizin gönlünce olsun inşallah..

      Sil
  5. İsteklerin gerçekleşsin ablacımm, benimde seni sevdiğimi bilmeni istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanoğlu işte gerçekleşmeyeceğini bilsede istiyorda istiyor. İnşallah diyelim Pembeesintim:)) İnşallah cümlemizin istekleri de gerçekleşir..

      Sil
  6. Yarebbim duy Vuslat'ını ver istediklerini. :) Allah gönlüne göre versin Vuslatcım, tabii hayırlısıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn Füsuncum amin. Herkeslerin hayırla gerçekleşsin istekleri inşallah..

      Sil
  7. Küçük bir bahçesi olan ev (ama evin kendisi çok küçük olmasın :) ) hayali bende de var şu sıralar. Bütün böcek fobime rağmen :)
    Fakat müstakil bir ev bulabilmek gerçekten zor. Hem pahalı olmasın hem şehirden çok uzak olmasın... vs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ah en çok istediğim bahçeli güzel bir ev. Kim bilir olur inşallah..Herkesin istekleri. Sevgilerimle

      Sil
  8. Canim Vuslatim dilerim hayallerin gercek olur..yeterki iste..bende bir bagim olsun..deniz kenarinda tuzlu suyun sesini duyabilecegim bir evim olsun isterim..ama sevdiklerim de yanimda olsun:) bende seni seviyorum guzel arkadasim:)
    Uzakta olmak belki guzel ama bir zaman sonra ozlem agir basiyor farkliliklar istiyorsun yapmak istediklerini yapamiyorsun..hele Canada gibi bir memlekette etraf gol lerle dolu olsada yasam icerisinde o gol leri bile ancak yazdan yaza gorebiliyorsun..cok sey istiyorsun ama olduramiyorsun:( ama yinede istemeye devam ediyorsun:)) (ben misal)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah senin isteklerinde olur Dostbahçem sevgili Emelim..Hepimizin istekleri hayırlısı ile gerçekleşir inşallah. Sevgilerimle canım benim..

      Not: benimkiler gerçekleşirse zaten yeter hepimize:))

      Sil
  9. Bende istiyorum senin hayallerine o kadar yanıki istediklerim Vuslatım. Sonra o evin o bahçesinde oturup seninle saatlerce sohbet etmek istiyorum.
    Neden olmasın canım benim, Allah yürekten isteyene verir diye düşünüyorum ki biz öyle istiyoruz. Yüreğinden geçen, istediğin her şeyin gerçekleşmesini Allahtan diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende bende... Aslım umarım gerçek olur da hayallerimiz yan yana gelebiliriz..Evet yürekten istemek önemli. İnan ben yürekten istiyorum. Küçük bir çocuk gibi istiyorum da istiyorum..Canım çok öptüm seni..

      Sil
  10. İnşallahhhh Vuslat Abla isteklerin olsun. Bizde sana ziyarete gelelim. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler olmazsanız yani dostsuz arkadaşsız neyleyim sarayı, bahçeyi, denizi güneşi..Herşey sevilenle güzelleşiyor kuzucum. Kapım sonuna kadar açık..Sevgilerimle..

      Sil
  11. Merhabalar Vuslat,

    Kaç yaşındasınız bilmiyorum ama, bu duyduğunuz özlemler belli bir yaştan sonra o kadar çok ısrarcı oluyorlar ki, tarifi mümkün değil. Şimdi aynı şeyleri ben beş yıldır istiyorum. Hiç de sizin dediğiniz gibi, bu özleme kimse "yeter artık!" demez, diyemez!

    Neden derseniz, ülkede huzur kalmadı! Saygı, sevgi kalmadı! Hatır gönül kalmadı! Din, iman kalmadı! Böyle bizim gibi düşünen insanlar huzuru ve mutluluğu başka yerlerde arıyor. Peygamberimiz Hz. Muhammed'de zalimin zulmünden kurtulmak ve bu zulme bir son verebilmek için İslam dinine inananlarla birlikte hicret etmek zorunda kalmamış mıydı?..

    Emin olun bu yazınıza yazılan yorumların hiç birini okumadım. Ama bir çoğunun aynen sizin özlemlerinize iştirak ettiğine eminim. Çünkü ülkenin durumu bunu gerektiriyor. Belki beni karamsar ve gereksiz ve yersiz yere kuruntulanan ihtiyar bir bunak olarak görebilirler. İnşalAllah ben yanılırım. Ülkemin huzuru, refahı ve mutluluğu için gerekirse tek ben kaybedeyim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey 49 yaşındayım.. Bazen böyle saçmalıyoruz işte, içimizde biriktirdiğimiz hevesleri döküveriyoruz ortaya..
      Ülkemizde yaşadığımız günler için yüreklerimiz yandı, ancak Allahcc önce ailelere sonra tüm milletimize dayanma gücü versin inşallah.
      Hayırlı günler dilerim..Selamlarımla..

      Sil
  12. Okurken ne kadar çok şey istediğinizi falan düşündüm ama bunlara sahip ne kadar çok insan var ülkemizde demek ki ütopya değil. Hani çalış senin de olur derler ya yalan tabi. Ben Türkiye'de meşru yollarla çalışıp bu saydıklarınızın alınabileceğine inanmıyorum. Ama hayali de güzel tabi. Hele bir balık burcu olarak hemen kaptırabilirim kendimi. :))) Size bütün hayallerinizin gerçek olması dileğiyle çok şanslı bir yaşam diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlhan bey. Belki hiç biri gerçekleşmeyecek ama olsun ben hayalinden bile hoşlanıyorum:))
      Büyük çocuk muyum neyim..

      Sil
  13. İstekler hiç bitmesin hepside çok güzeller çünkü, bir gün gerçek olurlar inşallah :)

    Selamlar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizin istekleri gerçek olur inşallah. Sevgilerimle..

      Sil
  14. Selamlar ablacım,bizde seni seviyoruz :)
    Büyük bahçeli bir kır evi hemde fotolardaki gibi olsa kim istemezki :)

    YanıtlaSil
  15. ablacım bende sivil olmaktan başka birşey istemiyorum :) Özgürce sokağa çıkayım.. Hergün kamuflaj giymek yerine istediğim kıyafeti giyineyim.. Gece istediğim saatte yatıyım.. En azından hafta sonu istediğim saatte uyunayım.. Akşamları çıkıyım şehri dolaşayım istiyorum ama olmuyor.. :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa eee beni okuyabildiğine göre bazen serbestsin ha. Ne haber çocuk nasıl gidiyor askerlik..Alışamamış gördüm seni.. Asker dönüşü bekliyoruz. Eylüle ne kaldı.. Eylülde geliyordun demi?..Haydi hayırlısı. Allahcc cümlemizin isteklerini duysun inşallah. Sevgilerimle..

      Sil
  16. çok masum isteklerin var inşallah hepside olur. Sevilmeye layık olmak ne güzel ben de seni seviyorum arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın yaaa. Tabiki seviyorum sizleri. Tanımam şart değil ki. Kalbim hissediyor işte.. Çokkk öptüm canım benim..

      Sil
  17. yapılmıcak şeler değil bunlar.
    çok iste ve yap işteee.
    :)
    çok istersen olur kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok istiyom ama olmuyooooo. Belki olur biraz daha istiyim en iyisi deep:))

      Sil
  18. tüm isteklerin,
    hatta çok daha fazlası gerçekleşir umarım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte inşallah. Sevgiler Cepaynam..

      Sil
  19. Aynılarından ben de istiyorum ablacım :)
    Allah gönlüne göre versin, umarım hepsi gerçekleşir :)

    YanıtlaSil
  20. Tamam anlaştık bir sana bir bana birde tüm isteyenlere:))
    Sevgiler tatlım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..