05 Temmuz 2012

KEDERLERİMİ SEVDİRDİNİZ BANA...





Ey affetmeyi seven Rabbim, sil gözyaşlarımı,

Sen teselli et beni.

Serinlik sun şu bağrıma.

Vardır bunda da bir hayır..

Hayırlı KEDERLERİMİ sen sevdir bana.

Tıpkı geceye saçılan yıldızlar gibi,

Ömrüme ışık olsun, sıkıntı anlarımda ettiğim dualar.

HÜZÜNLERDE OLGUNLAŞTIR BENİ..

Cahilim çok cahilim.

Sen yolum ol, sen sonum ol.

Hz.Mevlana.




Kederlerimi sevdim..
Hüzünle olgunlaştım.

Yazmak yolum oldu,
Ödülünüz mutluluğum.

Sevginiz; en sevdiğim sonum..

Teşekkür ederim oylarınıza..
Teşekkür ederim tevecühlerinize.

Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim 'Dayatmalarda Kayboluş' a

KAYBOLDUM MUTLULUK YAĞMURLARINDA...

28 yorum:

  1. canım seni canı gönülden tebrik ediyorum...
    sen herşeyin en iyisini hakediyorsun...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM ŞİRİNİM BENİM. öPTÜM SENİ..

      Sil
  2. tebrikler canım ödülün hayırlı olsun.hangimiz hüzünlü değiliz ki ama bazılarımız senin gibi hüznlerini o kadar güzel dile getirirki takipte kalırsın,ortak olmaya çalışırsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIM BENİM. SAYENİZDE YAZABİLİYORUM. DESTEKLERİNİZLE...SEVGİLERİMLE..

      Sil
  3. Tebrikler VuslaT. :)
    Ve ne güzel bir şiirle paylaşmışsın ödülünü. :)
    Keyifli günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİ GÜLŞAH. HOŞ GELDİN DÜNYAMA. SEVGİLER..

      Sil
    2. Hoşbulduk, sevgiler. :)

      Sil
  4. Vuslatım tekrar tekrar kutluyorum bu güzel ödülünü. Sen, hemde en yürekten hakediyorsun her şeyin en güzelini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tEŞEKKÜR EDERİM ASLICIM. ÖZLEDİMDİ SENİ. SAYANİZDE ÖDÜLÜM. BİLİYORUM Kİ SENİN VE DOSTLARIMIN SEVGİSİ EN BÜYÜK ÖDÜLÜM.SEVGİLERİMLE..

      Sil
  5. Tebrik ediyorum canım , sen herşeyin en güzeline layıksın , öpüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende Zeynepciğim. Teşekkürler. Sizleri çok seviyorum..

      Sil
  6. plaketın gelmıs ne guzel tebrık ederım benım hala gelmedı heralde yurtdısında oldugum ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir sevgili Ferhat. dayatılan gecikeceğini yazmıştı. Senide tekrar kutlarum. Sevgiler..

      Sil
  7. tebrikler güzel yüreklim,o kadar hak ediyorsun ki biz sana teşekkür ederiz bizlerden duygu yüklü paylaşımlarını esirgemediğin için.seviliyorsun, her zaman mutluluk yağmurlarında boğul inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZLER SAYESİNDE ÇOK MUTLU OLDUM GÜLEN GÖZLÜM. SENİ ÇOK SEVİYORUM KOCAMAN ÖPÜYORUM...

      Sil
  8. tebrikler Vuslat.. Tebrikler Yaz yağmurları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL DÖNENCE. SİZLER SAYESİNDE..SEVGİLERİMLE..

      Sil
  9. ay canııım kıyamaaaam ne güzeeel diyerek duygulu duygulu hüzünlenip mutlu olan bi vuslat gördüm ben.
    :)
    sıcaktan ve işlerden yoğun olsan gerek. haftasonu da girmezsin biloka. sana iyi tatilleeeer. :)

    bak okumak için de baskı, yük yapma kendine, ben çok yazıyorum ya, boşveer yetişemezsin, dert etmeeee. son yazılarımı okursuuuun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SORMA SEVGİLİ DEEP İŞ ÇOK MEŞGUL EDİYOR. SICAKLAR EZİYET. AMA SEVGİ DOLU YORUMLAR ATEŞLEYİCİ GİBİ:)

      SANA YETİŞMEM MÜMKÜN DEĞİL. BEN KAPLUMBAĞA, SEN MİNİK TAVŞAN:)) YAVAŞ YAVAŞ OKUYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM..

      Sil
  10. CANIM YÜRECİĞİNİNDEKİLERİ NE GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİN..
    SEN HEP MUTLU OL BENİM CANIM ABLACIM.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ayşem çok teşekkür ederim. Hep birlikte mutlu olalım. Sevgilerimle..

      Sil
  11. O mutluluk yağmurları hep üzerine yağsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimize sevdacım. Teşekkürler. Sevgiler..

      Sil
  12. canım, her zaman mutluluk ve başarılar seninle olsun...sen böyle keyifle okunur yazdıkça bu alem seni ödüllendirmeye devam edecektir buna inanıyorum...

    YanıtlaSil
  13. Tebrik ederim yağmur yüreklim...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..