23 Temmuz 2012

MUZLU KREP..

Ramazanda değişiklik olsun dedim, Tencerem Kaynıyor sayfasından önce burada, Ana Sayfamda bir tarif yayınladım.. 


Bakalım sevecekmisiniz?..


Krep, Muz, Fındık, Fıstık.. hımm~~




Krep: 2 yumurta, 1 bardak süt, 1 paket vanilya, 5 kaşık un, 1 çay kaşığı kabartma tozu, 1 su bardağı dövülmüş fındık veya ceviz içi, 1 bardak bal, 2 muz ve süslemek için toz fıstık..


Yapılışı: Yumurta, süt, vanilya, un, kabartma tozu ile akışkan bir hamur yapılır. Krep tavasında arkası önü yanmayacak şekilde pişirilir.
-Krepler hazırlanınca içine bal gezdirilir. İnce dilimlenmiş muz doğranır, üstüne fındık veya ceviz serpilir ve krepler sarılır. Kreplerin üstüne tekrar bal gezdirilir ve toz fıstık serperek servis edilir..


   


Bu tarifi televizyonda Oktay Ustadan izledim, öğrendim . Denedim çok güzel oldu..Tavsiye ederim..

63 yorum:

  1. amanın ben bunu biliyorum....
    çok ama çooook güzel oluyor...
    1 tanesi benimdir...
    hiç kimseye verme....
    ellerine sağlık tatlım....
    hayırlı ramazanlar.....

    YanıtlaSil
  2. Canım benim afiyet olsun. Al istediğin kadar...Ben yine yaparım..

    YanıtlaSil
  3. Oktay Usta da benden öğrenmişti :)))))))

    muz koymadan yapmıştım birkaç kez
    çilek reçeliyle yemiştik
    tavsiyene uyup kesinlikle denerim Vuslatcım

    ellerine sağlık...ve afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  4. ben krep yemekten doyduğumu hiç hatırlamıyorum :)
    Resimde dikkatimi çekti. Fala kim bakıyor? Fincan ters çevrilmiş :)

    YanıtlaSil
  5. gel sana istediğin kadar krep yapayım sevgili dönence. Fala bakanda yok baktıranda dolaptan öyle çıktı. Az sonra çevrilecek içine 40 yıllık hatır dökülecek:))sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. GENELDE KREPİ TUZLU TERCİH EDERİM AMA NEFİS GÖRÜNÜYOR,ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım bir değişiklik oldu bu..afiyet olsun..

      Sil
  7. severiz tabiki ben nutellali olaninida da cok severim. bunu hic denememisdim.

    YanıtlaSil
  8. Sen yaparsın da sevilmez mi ?
    Nefis görünüyor , ellerine sağlık Vuslat 'ım .
    Geliyorum yemeğe , fala da birlikte bakarız .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Zeynepciğim. Sana şeşit çeşit meyvelerle yapacağım.Sen iste yeterki..Falmı inanmam ama sen bakmak istersen dinlerim tabiki..Canım benim çok seviyorum seniii.

      Sil
  9. heeey yaparım bunuuu.
    krep çook severim.
    muz ise çikolata ile birlikte en sevdiğim şey bu hayatta.
    :)
    çok severin bunu ben.
    :)
    tencere kaynıyorun mu var bilmiyoduum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin Sayfaları sütununa baksana oradaki bir sayfa bir yığın tarif var orada. Ana sayfada yayınlamadan bir çok şey de oralarda paylaşmıştım deep.. git bir iki salataya bak..Senide çok seviyorum biliyorsun demi...

      Sil
  10. ay blogları gün içinde gezmim dedim yemek görmemek için :)
    bir baktım sende tarif şaşırdım :) ama güzel şaşırma öğrenmiş oldum başka tariflerinde olduğunu :)süpersin ablam ya harika lezzetler kahve fincanında ayağı kaymış kapaklanıvermiş yere daha ne olsun sefadan başka :) afiyetler olsun o tatlı ellerinden çıkarda güzel olmaz mı :) tattımm ımmm kaçtımmm :)öptüm ramazanın hayırlı olsun ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENİM SEVERİM SENİ. BENİ ŞIMARTIYORSUN GÜZEL YÜZLÜM GÜLEN GÖZLÜM. SEVGİLERİMLE HAYIRLI RAMAZANLAR TEKRAR..

      Sil
  11. CANIM BENİM BEN KIZIMLA YAPAR YERİZ HELEKİ SENİN ELİNDEN YERİM ŞEKER ABLAM..
    AMA AKŞAMA....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM CANIM YAPIN AKŞAM VE YİYİN AFİYETLE. İSTERSENİZ GELİN BURAYA BEN YAPAYIM SANA.. SEVGİLER. ÖPTÜM SENİDE KIZINIDA..

      Sil
  12. of of...
    tam bir kalori küpü:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine emeklerine sağlık ablacıgım.. Süper görünüyor.. Hayırlı iftarlar

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir tarif,ellerine sağlık.Ben de yapacağım.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten tavsiye ederim. Çok lezzetli oluyor..

      Sil
  15. Çokk güzell , ellerine sağlık Yağmur yüreklim,
    hayırlı ramazanlar. öptüm güzel yüreğinden.

    YanıtlaSil
  16. Sen tavsiye edersen ben de yaparım güzel ablam. Krebi hep kıymalı yapardım. Bir kere de böyle yiyelim bakalım. Ellerine sağlık. Öptüm seni kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahucum bence günlerde ikramlık yapılıp ikiye kesilip ikram edilebilir..Denersen seveceksin eminim. sevgilerimle canım benim..

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim.sevgilerimle..

      Sil
  18. Merhabalar Vuslat,

    Son bloğunuz olan Muzlu Krepe baktım ve şöyle tarifini bir okudum. Mutfak bilgimin sıfır olmasına rağmen, çok nefis bir tatlı çeşidi olduğuna karar verdim. Belki benim bu yorumumu aptalca bulanlar olacaktır. Tatlıyla pek aram olmadığı için çeşitlerini de pek bilmem. İyi bir erkek keyveni olmak ta isterdim. Neden derseniz? İnsanın ihtiyaç duyduğunda en azından bir çorba pişirmesini becerebilmeli.

    Hayırlı Ramazanlar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili recep bey yorumunuz gayet güzel ve teşvik edici çok teşekkür ederim. ayrıca lezzetlerin farkında olduğunuzu düşünüyorum. siz tat dan anlıyorsunuz bence. sevgi ve saygılarımla..

      Sil
  19. Vuslatım harika görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım arkadaşım. sağol..

      Sil
  20. ben bayılırım krebe, tatlıyada bayılırım ikisi bir araya gelince hiç dayanamam. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun tatlım..beğenmene sevindim..

      Sil
  21. kreeeeeeeeeeeeeeeeep bayılırım biterim.

    YanıtlaSil
  22. çok güzel görünüyor ;)
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  23. ohhh ohh ballı muzlu fındklı krep gel de yeme :)) ellerine sağlık canım nefis görünüyor
    bak şimdi uzun zamandan beri krep yapmamıştım aklıma düşürdün hafta sonu fırsat bulursam yapayım...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap yıldızım afiyetle yiyin krepleri...Öptüm seni..

      Sil
  24. Bol kalorili harika olmuş canım ellerine sağlık sevgiler.Bu arada yanlış anlamazsan şablonun özellikle arka plan çok karışık tariflerin sönük kalıyor bence değiştirirsen süper olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam denerim tatlım... Önerine sevindim...Sevgilerimle..

      Sil
  25. Ellerine sağlık :) ben de tuzlu krep sevenlerdenim, sebzeli hatta peynirli bile olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam kuzum sanada tuzlusunu yaparım bir ara...Öptüm seni..

      Sil
  26. Offffffff daha iftara çok var :)

    YanıtlaSil
  27. ağzım sulandı resmenn :D of diyorum yaa ellerine sağlık olsa da yesem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel yapayım sana ye tatlım:..Sevgilerimle..Hoş geldin sayfama..

      Sil
  28. bol kalorili sevdiğim tatlı türü fıstıklı olması görüntüyü çok güzel göztermiş ellerine sağlık sevgili Vuslat sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyetle yemeli birlikte şayancım. Boşver kaloriyi yeriz üstüne 2 km yürürüz olur biter:))

      Sil
  29. arif deftelerimi katogorilere ayırdım. Bunlardan biri de " havalar serinleyince yapılacaklar" idi. Bu tarifi oraya kaydettim.:)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ilhan bey bende sizin tüm tariflerinizi kaydedebilmek isterdim:)) sizinde ellerinize sağlık..

      Sil
  30. vuslaTım ellerine sağlık,ne de güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mehtapcığım..Beğenmene sevindim..

      Sil
  31. ımmm ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim..

      Sil
  32. Nedense krep sevmem :)
    blogunun yeni tasarımı harika, içim açıldı resmen.(eskisi çok boğucuydu itiraf edeyim:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede dönence o daha iyiydi demiş ama bence bu biraz belli biraz bulanık yağmurlu havada sonbahar görüntüsü gayet iyi.. beğenmene sevindim..

      Sil
  33. tam bir enerji deposu :) leziz görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin ve teşekkür ederim. sevgilerimle..

      Sil
  34. iştahlandım birden ellerine sağlık mis misss :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..