31 Temmuz 2012

BENİ ANLATIYOR...





Hani bir resim, bir fotoğraf, bir sözcük, bir bakış, bir ima, bir nida sizi anlatır ya..


Hani işte bu benim en sevdiğim dersiniz ya, sonra başka bir şey çıkar o olur en sevdiğiniz..


İşte yağmur damlaları..
Yaz yağmurları mı ki?..


İşte boğucu sıcak dağıldı..
İşte artık hayatım tam da istediğim gibi..


İşte damlalar ve etrafında hareler..
İşte beni mutlu eden bu gibi görüntüler..




İşte bir zamanlar yeşildi yapraklar..
İşte sonunda sarardı eski anlar, anılar..

34 yorum:

  1. canım yeni blog tasarımın çok güzel olmuş...
    eline sağlık....

    insanlarda öyle değil mi?
    bazı anlar çok güzel olurlar, heyecanlı, sempatik, güleryüzlü...
    ama bazı anlarda solgun, hayata küsmüş, kolunu bile kıpırdatacak hali yoktur....
    öyle işte....
    yüreğine sağlık canım....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım teşekkürler. kocaman sarıldım sana..

      Sil
  2. Ne güzel..
    Her zaman damlalar kadar yoğun ve masum ol vuslatım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende nursalkımım. sende.. sevgilerimle..

      Sil
  3. BİLİYORUM SON ZAMANLARDA DOĞRU DÜRÜST BİRŞEYLER YAZAMADIM SICAKLAR VE ZAMAN DARLIĞI.. KENDİMİ SERİNLETMEK İSTEDİM, DEĞİŞTİRMEK, YENİLEMEK.. GÜZEL ÇOK GÜZEL OLDUM BEN . ÇOK GÜZEL.. DAMLA DAMLA, YAPRAK YAPRAK, RENGARENK BEN...

    YanıtlaSil
  4. HER DAİM SENİ MUTLU EDEN GÖRÜNTÜLERİN OLSUN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM CÜMLEMİZİN...SEVGİLERİMLE..

      Sil
  5. Canım benim bence de bu görüntü ŞAHANE. Bu dünyada en güzellerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ahucum bencede, flu bir yağmur ve yaprak kombinesi.. tıpkı artık silinmeye başlayan izler gibi..

      Sil
  6. hımm eski teman güzeldi.. Yeni temanda güzel ama fotoğrafın çözünürlüğü düşük olduğundan eskisi kadar canlı görünmüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgili dönence resmi flulaştırdım..hani buğulu bir camdan bakarsın ya dışardaki yağmura, ve uzaklara onun gibi görüntü az hafızam gibi olsun istedim. Kah net, kah flu...

      Sil
  7. İçin hep huzur dolsun, hep mutlu olasın sen abla <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuzucuğum. sevgilerimle..

      Sil
  8. ah ahh ne de güzellll =)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş , o damlaların verdiği ferahlığı yüzümde hissettim .
    Öpüyorum canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım zeynepciğim beğenmene sevindim. Biraz benden biraz içimden bir görüntü. Ben çok sevdim.. özledim seni..

      Sil
    2. Canım zeynepciğim ferahlamana sevindim. Biraz benden biraz içimdeki derinlikten izler görüntüler. Ben bu temayı çok sevdim..Sade ve hüzünlü..Seni seviyorum Zeynebim..

      Sil
  10. Arkaplancı geldi haanım! Ben bulkurdum sana be ya yağmurlu yapraklı bir manzara, şöyle en afilisinden.;) Güzel olmuş ancak renkler solgun daha canlısını bulurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Luck bu temayı çok sevdim. resmi flulaştırmak için çok uğraştım. tıpkı çok uzaklardan, sislerin arkasından bakmak gibi yağmura, biraz ne olduğunu görüyorsun biraz sadece düşlüyorsun.. Biraz sade biraz hüzün.. biraz nem, biraz hayata tutunuş..Ben böyle kalacağım uzun bir süre...

      Öptüm seni kocaman, git hadi dondurmalı tatlın seni bekliyor...:))

      Sil
    2. peki vuslat. sana mutluluklar,
      sözüm kardeşçe..
      keşke o kreptende yollayaydın. Bakınca canım çekiyor. ya yayından kaldır, ya yolla:))

      Sil
  11. ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM SENİ SEVİYORUM....:)):

    VUSLATCIM SANA DÖNEMEDİM DÜN HİC EVDE DEĞİLDİM.
    ÖĞRENCİ YURDUNDA İFTAR YEMEĞİ VERDİK BENİDE YEMEK YAPMAM İÇİN DAVET ETTİLER DÜN 450 KİŞİYE YEMEK YAPTIM.ALLAH KABUL ETSİN İNŞALLAH...:)
    ....................................
    ŞİMDİ GELELİM SORUNA...
    BEN LOKANTA AÇMAK İSTEDİM ETRAFIMDAN TALEP ÇOKTU AMA USTALIK BELGESİ LAZIMMIŞ AÇAMADIM ARAŞTIRDIM HALKEYİTİM DEN ALINAN BELGELER İŞE YARAMIYOR.
    ÇIRAKLIK OKULUNA YANİ MESLEK OKULUNA YAZILDIM.İNTERNETTEN BAKARSAN ANTALYA MURAT PAŞA MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ...
    :)
    EN ALTTAN ÇIRAKLIKTAN BAŞLADIM 12 DERSİ VAR ONLARIN DERSLERİNE ÇALIŞTIM GEÇTİM.PRATİK SINAVI OLDUM GEÇTİM.
    :)
    USTALIĞA BAŞLAMAK İÇİN 2 SENE BEKLENİYO BEKLEDİM.
    2 SENEDEN SONRA USTALIK KAYIT EVRAKLARINI HAZIRLADIM 12 TANEDE USTALIK DERSLERİ VAR ONLARA TEK TEK DERSLER AÇILDIKÇA DERSLERE GİRDİM TEK TEK İMTİHAN OLDUM GEÇTİM. PRATİK SINAVINA GİRDİM GEÇTİM.
    :)
    VE ONDAN SONRA EN SON OLARAK USTA EĞİTİCİLİK DERSLERİNE GİRDİM.
    ONDANDA İMTİHAN OLDUM GEÇTİM.
    5 SENEDE BİTİRDİM. AÇIK AÇIK ANLATMAYA ÇALIŞTIM CANIM.
    :)
    SAYGILAR..

    YanıtlaSil
  12. CANIM BEN YAZDIĞIMI OKUYUNCA KALFALIKTAN BAŞLADIM.
    ÇIRAKLIK YAŞINI GEÇMİŞTİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah ah Ayşem keşke o okuldan Ankarada da olsa. hayatta tüm istediklerin olsun inşallah. Sevgilerimle..

      Sil
  13. Merhabalar,

    İnsan kendini anlatan şeyleri bulunca ya da ona kavuşunca ne kadar huzurlu ve mutlu olduğunu çok iyi biliyorum. Siz de kendinizi bulduğunuz damlalara ve etrafındaki harelere kavuşmuşunuz. Ne mutlu size...

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim recep bey. sağolun..

      Sil
  14. yüreğine sağlık ablammmm,ay çok mutlu oldum bak sen böle mutlu olunca :)
    yeni imajına bayıldım bayıldım harika :)öpüyorum serin serin :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim beğenmene sevindim. Bende seni öpüyorum..

      Sil
  15. Ohh blogun ne güzel olmuş ferah ferah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya sevdacım benimde artık hüzün ve mutluluğu harmanlamam gerekiyordu.. Beğenmene sevindim. Sevgilerimle..

      Sil
  16. hiç bileeee, sonbahar en çok beni anlatır bir kere.
    :)
    sizin orada yağmur mu başladı ne güzeeeel.
    :)
    son bir haftadır işlerin yoğun olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde nasıl deep çok sıcak ne okumaya ne yazmaya fırsat bulabildim bir süredir..iş çok hava sıcak bende resimlerle böyle serinlettim hüznümü:))

      Sil
    2. bu arada sendede okuyamadıklarım var daha bi sürü:))

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..