04 Temmuz 2012

BERAAT BEREKETİ İLE DOLSUN AVUÇLARINIZ..





Bugün; içinde bulunduğumuz Mübarek üç ayların sonuncusu Ramazan-ı Şerifin bize bir adım daha yaklaştığını müjdeleyen günlerden birinde, Yaradan Yüce Allah’tan (c.c) af, arınma ve beraat dileme gecesi olan, Beraat Kandilini idrak ediyoruz.

Bu güzel, bu insanlığın affına vesile olabilecek, bu semaya dönen ellerin beraatın bereketi ile dolabileceği, Kandilimiz Kutlu olsun, gecemiz hayırla dolsun.

Dualarınız ve dualarımızla nice Kandillerde buluşuruz inşallah...


31 yorum:

  1. Amin amin amin dualarınızı bekliyoruz hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili sibel. hepimize hayırlı kandiller..

      Sil
  2. Hayırlı kandiller diliyorum bende.

    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize tektat hayirli kandiller canım. sevgiler..

      Sil
  3. Hayırlı kandiller abla, dualarımız bol olsun inşAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ablacım hepimizin kandili mübarek olur inşallah. sevgiler..

      Sil
  4. SANADA HAYIRLI,BEREKETİ KANDİLLER ARKADAŞIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim. cümlemize. Amin..hayırlı kandiller.

      Sil
  5. Merhabalar,

    Cenab-ı Hakk'a kul olmanın idraki ve bilinci içerisinde hata ve kusurlarımızı itiraf ederek işlediğimiz günahların farkına vararak tövbe ve istiğfarda bulunmakla birlikte Allah'ın rahmetine nail olup günahlarımızdan kurtulacağımızı ümit ettiğimiz Berat Kandiliniz, hayırlı ve mübarek olsun. Ümmet-i Muhammed'in af mağfiretine vesile olsun inşallah!

    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel temennileriniz dualarınız için recep bey. Hayırlı kandiller..Saygılarımla..

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim seninde kandilin mübarek olsun canım

    YanıtlaSil
  7. Tüm dualarınız kabul olsun inşAllah, hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CÜMLEMİZİN İNŞALLAH.DUA VE SEVGİLERİMLE..

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. SANADA SEVGİLİ DÖNENCE. HAYIRLI KANDİLLER. SELAM VE DUALARIM SENİNLE..

      Sil
  9. mimlisiiin.
    :)
    hayırlı kandilleeer.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAAA DAHA TAKINTILARIMI YAPAMADIM DI:) UNUTTUN DEMİ. BEN UNUTMADIM Kİ:)

      Sil
  10. CANIM ABLACIM...
    ŞU MÜBAREK GÜNÜN HERKEZE HAYIRLARA VESİLE OLMASI DİLEKLERİMLE.
    KANDİLİN MÜBAREK OLSUN.
    KUZUCUĞUN SENDEN DUALARINI BEKLER.
    TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm dualarımda sende varsın güzel kardeşim. hayır ve bereket dolu kandiller dilerim. sevgilerimle..Canım ayşem..

      Sil
  11. hayırlı bol dualı kandiller olsun inşallah ablam,hepimiz için hayırla vesile olsun öperimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada hayırlı kandiller bende seni öpüyorum gülen gözlüm..

      Sil
  12. Aminnnnn, hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sevdacığım hayırlı kandiller. öptüm seni..

      Sil
  13. Hayırlı kandiller canım. Allah gönlüne göre versin senin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN AHU'CUM CÜMLEMİZİN. ÖPTÜM SENİ.

      Sil
  14. Geçmiş kandilin gelecek günlerine şifa ve bereket olsun canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM KUZUM . SENİNDE..HEPİMİZİNDE.. SEVGİLERİMLE.

      Sil
  15. Canım kusura bakma geç kaldım .
    Hayırlı kandiller , herşey gönlünce olsun .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. bu gecelerin iyi yanı, oturup düşünmemiz, napıyoruz nereye gidiyoruz diye fren yapmamız. güzel yanı da ertesi gün yaşama dalıp herşeyi unutmamız.
    :)

    ama ben unutmuyorum kiiii. hafızam sağlamdııır. önemli değil ki mimler. yapmasan da olur, üzme canını.
    :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..