20 Aralık 2012

GÖNÜL KAPIMDAN ARALIK GEÇTİ, BİR BAK DEMEDİM Mİ?..MUHABBET BALDAN TATLI, DOYAMAZSIN DEMEDİM Mİ?






Koca bir yıl geldi, geçti.


Sevgimizin aşkımızın üstünden,
Sene geçti, mevsim geçti, ay geçti.


Dünyamızın rüyamızın üstünden

Yağmur geçti, dolu geçti kar geçti.


Ne birleştik ne ayrıldık biz senle,


Kış geçti, bahar geçti, yaz geçti.

Bu aşkın bu sevdanın yüzünden,

Hayat geçti, ömür geçti, yaş geçti.




Bir yıl önce bu gün; 'Yaz Yağmurları' yağdı satırlarıma..

Sene geçti, mevsim geçti, ay geçti. 
Binlerce virgül geçti, ünlem geçti. Noktalar sözcükleri kesti, biçti, nihayete erdirdi..

İşte sonunda ilk yılım bitti. Gönül kapım aralık; onun bile yarısından fazlası geçtiii gitti.

-01 Aralık'ta kalbimde temizlik yaptım. Gereksiz birini söküp attım(2012).

Yine 1 Aralık'da Turgut Özal, Başbakanlık Müsteşarlığına atanmış sessizce(1979).

-02 Aralık'ta Namık Kemal vefat etmiş(1877).

-03 Aralık'da Cape Town'da ilk kez insandan insana kalp nakli gerçekleştirilmiş(1967).



-04 Aralık 1877'de ise Siyasal Bilgiler Fakültesi kurulmuş. Birde yıllar sonra tekrar yıkılacak Yugoslavya Devleti'nin kuruluşu ilan edilmiş(1918).

-05 Aralık 1934'de Türk Kadınına Milletvekili seçme seçilme hakkı verilmiş.

-06 Aralık'da Astronomi Alimi Ali Kuşçu ölmüş(1474). İnsilün de ilk defa şeker hastasında denenmiş(1922)..

-07 Aralık'da birçok can hayata veda etmiş..
Japonlar Pearl Harbour'u bombalamış sabahın sekizinde(1941).
Yine 07 Aralık'da Gelişme Sosyolojisi Profesörü Cavit Orhan Tütengil öldürülmüş(1979), 1993'de ise ünlü Ressam Abidin Dino ecele yenik düşmüş..

-08 Aralık 1980 tarihinde Beatles hayranları John Lennon'un vurularak öldürülmesi ile hem yıkılmış, hem şaşkına dönmüş..


Burada bir ara verelim. Kulaklarımızı Beatles'ın efsanevi parçası ile şenlendirelim..


Efendimmm!!! nerede kalmıştık:)

-09 Aralık'da Kudüs İngilizler tarafından işgal edilmiş(1917), İspanya'da ise Cumhuriyet'in İlanı bu günde gerçekleşmiş(1931). 1940 Almanya'sında Lili Marlen şarkısı önce dillere sarılmış, sonra unutulmaz listelerine kazınmış..

-10 Aralık'da Ülkemiz UNESCO üyesi olmuş(1948). 1999'da ise AB'nin 27. Aday ülkesi  olmuşuz ki, halâ adayız her nasılsa!!..

Aaa az kalsın unutuyordum; birde 10 Aralık'da Vuslat yeni yıl kartını paylaştı dostlarıyla (2012):)) 

-Bak aklıma geldi, şu bizim dev ABD var ya, 11 den çektiğini başka hiç bir şeyden çekmedi :) 

11 Eylül'de ikiz kaleleri vurulmuş, 11 Aralık'ta Adolf (Hitler) ile Benito'nun(Mussolini) savaş ilanını duymuş(1941). 

-Diğer olanları ve mini eteğin pek moda olduğunu(1966) boş verelim bir süre.. 
12 Aralık'da öyle biri göçdü gitti ki, yaşarken güldürdüklerini, o gün çok çok üzdü(1987) :((






O öldü, bu öldü. 
Ayy biliyorum içiniz fena baydı.. Turancı Yazar Nihal Atsız'ın, Ressam Zeki Faik İzer'in, ünlü Romancı Yakup Kadri Karaosmanoğlu ve Oğuz Atay'ın, Soprano Zehra Yıldız ile Şener Şen'in sanatçı babası Ali Şen'in vefat zamanlarından bahsetmeyeceğim bile!!!.

Ama; 12.12.2012 çılgınlığından bahsetmezsem olmaz dostlar. Boşanıp tekrar barışanlar mı ararsınız, bir yıl öncesinden bu günü alanları mı?. Gizlice nikah kıyanlar, ellisinden sonra !!  coşanlar:)   

-Yılların birinde 16 Aralık geldi çattı, Einstein 'İzafiyet Teorisi' ile bilimde çığır açtı..

-Ve 17 Aralık..



Vuslat'ın 739. yıl dönümü..Benim 1., Hz.Mevlana'mın 739. kavuşma yıl dönümü..

Ben sizlere, o en güzele.. 

Gönüller sultanı Mevlana'm der ki:
'herkes ayrılıktan bahsetti, bense Vuslattan'.

"Her nefis ölümü tadacaktır. Sonra ancak bize döndürüleceksiniz" (el-Ankebût 29/57).

Âyette geçen "dönmek" kelimesi Allah'a kavuşulacağını "vuslatı" açık bir ifadeyle "müjdelemekte"dir. Bu müjdeyi benimseyen ona sımsıkı sarılan Mevlânâ ölümü bir ayrılık değil bir vuslat olarak kabul eder.

Mevlânâ'nın ölüm anlayışına gelince; "Bir devir sistemi içinde hayatın anlamı ruhun ölümsüzlüğü ve Allah'a vuslatın yolu ölümden geçmektedir" 

Ölüm ayrılık değildir, bir Vuslat'tır. Vuslat'ın yolu ise ancak ölümden geçmektedir..

       
Demedim mi?

Oraya gitme demedim mi sana,
seni yalnız ben tanırım demedim mi?
Demedim mi bu yokluk yurdunda hayat çeşmesi ben'im?

Bir gün kızsan bana,
alsan başını,
yüz bin yıllık yere gitsen,
dönüp kavuşacağın yer ben'im demedim mi?

Demedim mi şu görünene razı olma,
demedim mi sana yaraşır otağı kuran ben'im asıl,
onu süsleyen, bezeyen ben'im demedim mi?

Ben bir denizim demedim mi sana?
Sen bir balıksın demedim mi?
Demedim mi o kuru yerlere gitme sakın,
senin duru denizin ben'im demedim mi?

Kuşlar gibi tuzağa gitme demedim mi?
Demedim mi senin uçmanı sağlayan ben'im,
senin kolun kanadın ben'im demedim mi?

Demedim mi yolunu vururlar senin,
demedim mi soğuturlar seni.
Oysa senin ateşin ben'im,
sıcaklığın ben'im demedim mi?

Türlü şeyler derler sana demedim mi?
Kötü huylar edinirsin demedim mi?
Ölmezlik kaynağını kaybedersin demedim mi?
Yani beni kaybedersin demedim mi?

Söyle, bunları sana hep demedim mi?

Mevlana Celaleddin Rumi

İşte dostlar böyle dolu dolu bir Aralık var demedim mi?..

Bir bak demedim mi?.
Başka! başka neler mi var..
Çok..
Daha pek çok şeyler var.

Zamanın birinde, yanlızlık içinde, hüzünlü bir hikayede Fatma'm gözlerini hayata yumdu. O gece 19 Aralık 2009'du.


Bu arada üç arkadaşım tarafından mimlendim Aralık ayında. Biri kızım, kozam, içinde benim ruhumdan esintileri barındıran, Mevlana'mın sözleri, sanatın en güzel resimleri ile bir ipek böceğim, düşünceler mevsimim, sevdiceğim.. 

Diğeri; Seyyah'ım, gezenim gezdirenim, gülenim güldürenim. Canım arkadaşım..

Bir de; kar tanem, nur tanem, küçücük, gencecik, birtanem var..

Sonunda bir 20 Aralık daha geldi.
Sene ne çabuk geçti, mevsimler ne çabuk, aylar ne çabuk..
Güzel Günler, gönül kapımı araladı. İçindekileri yaz, kelimelerini serbest bırak dedi.. İyi de yaptı..İşte halâ aranızdayım. Artık 1 yaşındayım..

Halbuki Aralık daha bitmedi. Ne çok şey daha var anlatılacak..

-Yakında Maya'lar yalancı çıkacak:)) Kıyamet falan kopmayacak. Daha doğrusu bunu Allahcc bilir, herkes anlayacak..

-Bizim evde bir ambians yaşanacak.

-Küçük kızım aylar sonra hayırlısıyla evine kavuşacak.

-28 Aralık'da ben doğacağım..

-29 Aralık'da büyük kızımı doğuracağım.

-Oh! çok şükür bu sene 30 Aralık pazar, çoğu evde yeni yıl hazırlıkları var.. 

Ayy!! 31 Aralık ise pazartesi; yine mesai var..

Gönül kapım bu yılı kapattı. 

İnşallah Ocak geçecek baldan daha da tatlı...



74 yorum:

  1. Bir aralık ve koca bir yıl daha akıp geçiyor hayatımızdan :)
    Bebek blogun dogum günü kutlu olsun :)
    Nice yaşlara ve yıllara ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımın içi. Canım Nursalkımım..Sevgilerimle..

      Sil
  2. Böyle yazınca ne komik geliyor hayat insanın gözüne.

    Oysa gelenler, gidenler, doğanlar, büyüyenler, evlenenler filan.
    Hep yoğun koşturma. Üzüntü, hüzün.

    Dedim ya yazınca insanın gözüne küçük bir dünya gibi geliyor.
    O yüzden yaşayıp geçmeli. Çok fazla takılmamalı :)

    İyi araştırılmış güzel bir post olmuş. Ellerinize sağlık

    Sevgiyle... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pembe Denizim..Sevgilerimle..

      Sil
  3. Blogunun doğum gününü kutluyorum Vuslatım, iyiki açmışsın ve iyiki tanımışım seni. İnsanın yüreğine dokunan böyle birini tanıması öyle güzel ki.

    Sadece Aralık ayında neler olmuş değil mi? ya geri kalan 11 ay? insan hayatında neler neler oluyor, neler yaşanıyor.
    Bizim burada bir Mevlevihane var, Pazartesi oradaydık ve 4 saat Mevlana Anıldı, konuşmalar ve Sema gösterileriyle.

    Harika bir yazı hazırlamışsın, yüreğine sağlık canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Aslı'm çok teşekkür ederim..Tüm kalbimle hepinizi çok seviyorum..

      Sil
  4. Blogunun doğum gününü kutlar,devamını dilerim.Aralık ayını çok güzel yazmışsın,güzel olmuş.Beatles videosu beni gençliğime götürüverdi.Galiba sizde düğün var,hayırlısı olsun.Sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün'cüm.. Evet teşekkürler. Sevgilerimle..

      Sil
  5. ablam blogunun doğum günüsü kutlu olsun...
    nice mutlu senelere inşallah...
    senin güzel paylaşımlarını hep görmek dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim..Çok öptüm çok..

      Sil
  6. iyiki tanımışım ki seni :)
    Herşey gönlünce olsun, nice güzel seneler olsun,
    iyiki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende iyiki tanımışım sizleri.. Azıcık geç yazayım yada geç okuyayım suçluluk duyuyorum inanki.. Çok öptüm İlknur'cum...

      Sil
  7. Ben geldim ablacım tarifi yayınladım bu gün temizlik günümdü yaptım sonra derse gittim geldim yeni yorumları yayınladım benim güzel gönüllü ablamla aynı gün blok açmamız güzel yorumlarını okudum duygularım çoştu aynı gün blok açmamız tesatüfmü yoksa sevgimi bu kadar olmaz abalm.
    İyiki varsın NEDEN BENİM ABLAM YOK, EN KÜÇÜK BENİM KARDEŞİMDE YOK AMA ŞİMDİ BU BLOK SAYESİNDE HERBİRİ DEĞERLİ ABLALARIMDA VAR KARDEŞLERİMDE VAR DOSTLARIMDA VAR MAŞALLAH BİZE. Ya ablam sen profösörmüşsünde haberim yokmuş destan olmuş bu ya:)
    Nice nice mutlu seneler sağlık sıhhat afiyetler diler lezzetli kasen.
    Bu gülücükler sana mutlu ol sakın üzme kendini bence biz nadide insanlarız.
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Rabbim dünyada ve ahirette ve blok aleminde kıymet bilen ve bilinenlerden olalım.Amin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akranım:))))) Canım Ayşem demekki ayni gün doğmuşuz.. Bir daha ki sene sen pastayı yap ben yazısını birlikte kutlayalım doğum günümüzü..İyiki hayatımdasın. Canımsın..Çok öptüm seni..

      Sil
  8. Vakti zamanın birinde bir arkadaşım anlamsız yere bana küsmüştü.
    Onun gönlünü almak için her gün e-mail yazıyordum.
    Mesajları yazdığım gün tarihte neler olmuş onlara bakıyor sonrada bu önemli olayları mesaj yazmak için bahane ediyordum:))

    Bu güzel yazın bana o keyifli geçen günleri hatırlattı, sağ ve mutlu olun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Çok öptüm seni.. Sevgilerimle..

      Sil
  9. aralık'ta sahi ne çok şey olmuş,sende olmasan çoğunu bilemeyeceğiz :)bir de hatırlatma aralık'ta birde bir reyhan dünyaya gelmiş hemi de kıyametin kopacağı söylenen 21 aralık'ta,bak onu unutmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhan'cımmm canım tekrar iyiki doğdun.. Sevgilerimle canım benim..

      Sil
  10. ölenlerden sonra doğanları okumak daha iyi geldi.. Yaz yağmurlarının doğum günü kutlu olsun :) Sizinde doğum gününüz şimdiden kutlu olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Dönencem çok teşekkür ederim ablacım. Sevgilerimle..

      Sil
  11. VuslaTım hem senin hem ,bloğunun doğum günleri kutlu olsun,seni okumak zevk.en sevdiğim şarkılardan birini seçmişsin başlangıç olarak.SEVGİLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım çok teşekkür ederim. Canım benim.. Çok öptüm seni..

      Sil
  12. Bloğunuzun doğum günü kutlu olsun.. Onunla birlikte kimilerin ölüm yıl dönümü,kiminin de doğum yılı kutlaması yapmışsınız...Emeğinize kaleminize sağlık. Ne güzel faydalı bir paylaşım.
    yeni yılda yeni umutlar, mutluluklar sizin olsun..
    İyi geceler diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözü mutluluk yaşlı Hanife'm çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..

      Sil
  13. Gönlünde temizlik yapmışsın canım!
    Güle güle kirlen diycem ama buraya uymayacak:-)
    Hayırlısı olsun diyelim..

    Yaz Yağmurları'nın doğumgünü de kutlu olsun!
    Vuslatın hep güzelliklere olsun:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Destiny'm Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..

      Sil
  14. mutlu yıllarrrrrrrrr, hep birlikte olan nice güzel seneler VUSLATIM ....
    su gibi akıp giden bir yazı yüzümde tebessüm, iyikilerim içindesin iyiki tanımışım seni..seni seviyorum kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülen gözlüm benim çok teşekkür ederim..Canımın içi.. Sevgilerimle..

      Sil
  15. boylesine guzel bir posta ne demeli vuslat ablacim ha ne demeliii ?
    oyle akiskan ,
    oyle anlamli,
    oyle kulturel,
    oyle duygusal,
    oyle sirrin,
    oyle nostaljik,
    oyle maneviii,
    oyle oyle oyle...
    ayyy bir de benim için soyledigin o tatli sozler !!! :---( --> bu duygulu anlarinim goz yaslari (anlasilabildim mi acaba...sayi yorumlarda niçin emoticonlar yok, bazi duygulari ifade etmek boyle zor oluyor iste!)
    yaz yagmurflarin kutlu, olsun,daha nice yillara:))
    senin ve kizinin dogum gununu simdiden kucakliyarak kutluyorum,( ne guzel kiziniz size saygisizlik edip sizden once dogmamis, nezaketen bir gun beklemis, buda vuslat ablamin kizi iste,ondanda bu beklenirdi !!!) diger kizinizda Bruksel'den gelcek galiba onuda opuyorum buradan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen öyle benimsin ki..Kozam benim..Sen benim içimden geçeni bilirsin.Çok öptüm seni..

      Sil
  16. Vuslatim bu nasil bir paylasimdir boyle, sabah sabah okudum okudum okudum..ama ne kadar guzel bir anlatim varki aaa bittimi dedim:))ne tatlisin sen .. Nice bloglu yillara canim..senin ve kizinin dogum gunude simdiden kutlu mutlu olsun..sarildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel'im güzel sözlü, dostbahçem birtanem...Çok teşekkür ederim. Çok öptüm seni..

      Sil
  17. ne aralıkmış beeeee.
    :))))
    çok aralık bu aralık.
    :))))

    YanıtlaSil
  18. güzel paylaşımlarınla uzun soluklu olmasını diliyorum Vuslatcım
    senin ve güzel kızının doğum gününü ise şimdiden kutluyor, sağlıkla geçireceğiniz nice güzel yıllarınızın olmasını diliyorum canım
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynur'cum canım benim. Çok teşekkür ederim.. Sevgilerimle..

      Sil
  19. Aralara kendi yaşamınızdan kesitler de koyarak ne güzel anlatmışsınız. Yer yer duygulanarak, bazı yerlerde de gülerek okudum. Size çok şanslı bir yeni yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemize İlhan bey.Hepimiz çok mutlu günler geçirelim inşallah..Çok öptüm seni..

      Sil
  20. Benim ablam güzel ablam yureği yağmur yüklü ablam iyi ki varsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salişimmmmm canım benim.. Çok teşekkür ederim canım benim.. Sevgilerimle...Çok öptüm..

      Sil
  21. Zeki Müren'in o güzelim aşrkısını dinledim ve bir taraftanda yazını okudum..
    Senin insanı içine alan yazılarına zaten hayranım..
    İyiki ama iyiki var bu bloglar ve iyiki en güzel yürekli bloger ablamı tanıdım ve şu anda sana yorum yazabilme keyfini yaşıyorum.
    Seni çoks eviyorum ve iyikiiii varsın..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliha'cığım çok teşekkür ederim canım benim.. hayatımın anlamısınız hepiniz.. Canım benim..Sevgilerimle..

      Sil
  22. nice güzel paylaşımlarla,
    nice yıllara!
    şimdiden doğum günleri(senin ve kızının)kutluyorum vuslatığım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepayna'm canım benim.. Çok öptüm seni..Çok teşekkür ederim.. Sevgilerimle..

      Sil
  23. İyi ki doğdun yaz yağmurlarıııı :)) İyi ki benim hayatıma dokundun. İyi ki Vuslat'ı bana getirdin. İyi ki varsın. Seni çok seviyorum. Yazarını daha çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır nolamaz lufennnnnn rica ederim efenim ben daha çokkkkkkkkkkkkk....Canım benim..

      Sil
  24. Merhabalar Vuslat,

    İçinde yaşanılmış tatlı ve acı olayları da içeren Çok güzel bir Aralık ayı almanağı hazırlamışınız. Kaleminiz ve yüreğiniz güçlü ve daim olsun efendim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Recep bey.. Sevgi ve saygılarımla..

      Sil
  25. İyiki doğdun seni iyiki tanıdım yağmur yüreklim
    Her zaman usul usul yağ dünyama seviliyorsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bir tanecik zarif kuğum. Güzel kuğum..Çok teşekkür ederim.. Sevgilerimle..

      Sil
  26. Yanıtlar
    1. 3 tane sırada var kiiii..:))
      Bir dahaki yıl cevaplayabilirim belkiiiii...:)

      Sil
  27. O haldee iyi ki yağmış yaz yağmurları. İyi ki doğmuş... =) =**
    Zaman nasılda geçiyor di mi?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilek kokulu güzel ipeğim.. Canım benim. Çok öptüm seni..

      Sil
  28. Ay Ablacım seni sadece 1 yıldır mı okuyorum ben. Sanki yıllardır okuyor gibiyim :) Ne güzel yazmışsın yine senin gibi çok çok enerjik bir posttu. Bu ay parti ayı siz de demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaaa:))9 Çok teşekkür ederim Sevda'm.. Sevgilerimle canım benim..

      Sil
  29. Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği dostları olmalı insanın...
    'Nereden çıktın bu vakitte' dememeli, bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında; gözünün dilini bilmeli; dinlemeli sormadan, söylemeden anlamalı...
    Arka bahçede varlığını sezdirmeden, mütemadiyen dikilen vefalı bir "ÇINAR" gibi köklenmeli hayatında; sen, her daim onun orada durduğunu hissetmelisin. İhtiyaç duyduğunda gidip müşfik gövdesine yaslanabilmeli, kovuklarına saklanabilmelisin.
    Kucaklamalı seni güvenli kolları, dalları bitkin başına omuz, yaprakları kanayan ruhuna merhem olmalı...

    En mahrem sırlarını verebilmeli, en derin yaralarını açıp gösterebilmelisin; gölgesinde serinlemelisin sorgusuz sualsiz...
    Teklifsiz kefili olmalı hatalarının; günahlarının yegane şahidi... Seni senden iyi bilen, sana senden çok güvenen bir sırdaş..

    Gözbebekleri bulutlandığında, yaklaşan fırtınayı sezebilmelisin. Ve sen ağladığında onun gözlerinden gelmeli yaş...
    Yıllarca aynı ip üstünde çalışmış, cesaretle ihanet arasında gidip gelen bir salıncağın sınavında birbiriyle kaynaşmış iki trapezci gibi güvenle kenetlenmeli elleri...

    'Zamanın bütün zorluklarına rağmen dostluğumuzu koruyabildik, acıları birlikte göğüsleyebildik ya; yenildik sayılmayız' diyebilmeli...
    Issızlığın, yalnızlığın en koyulaştığı anda, küçücük bir kağıda yazdığımız kısa ama ümit var bir yazıyı yüreğe benzer bir taşa bağlayıp birbirimizin camından içeri atabilmeliyiz:
    'Bunu da aşacağız!
    Söz çınarıma...İzlerime....
    Deli gardaşın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ki fırtınalar var gardaşımın yaşamında, biliyorumki çaresini henüz yakalayamadığı sorunlar sorumluluklar.. Biliyorum ki bitecek, dinecek fırtınalar. Çınarı yerinde, dallarında hiç dökülmeyen birkaç yaprağı hep var...

      Sil
  30. Beraber daha uzun uzun zamanlara abla.. İyi ki varsınn..

    BAHARIMA HOŞ GELDİNİZ... Bir garip rüzgarım, eserim dağda, kırda, bayırda. Bazen sarı yapraklı dallarda, bazen de perdenin kıvrımlarında. Hoş geldiniz dünyama. Yaz günlerime, kış günlerime. İlk ve sonbahar anlarıma.. Gezinin ruhumun içinde, taa derinliklerinde.. Buluşalım sevgiyle baharların en güzelinde...

    Çok güzel yazmışsın, sen gibi güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim.. İlk karaladığım satırlar.. Pembe esintim çok teşekkür ederim. Sevgiyle muhabetle..

      Sil
  31. vuslat ablacim bloga ugrayip guzel dileklerini birakmis, fakat mimini almayi unutmussun
    :( tekrar, onu getirmeye geldim ;) opuyorum seni !

    YanıtlaSil
  32. KUZUM DAHA ÖCEKİNİ YAPAMADIM YA ONDAN.. gELİRİM GELİRİM MERAK ETME.. UĞRARIM YİNE. ÇOK ÖPTÜM SENİ:))

    YanıtlaSil
  33. Neler neler olmuş meğer 1 yılda.
    Ne kadar az bir süre gibi,ama bir gönlü dolu dolu sevmek,tanımak hissetmek için oldukça yeterli bir süre.
    Rabbim önümüzdeki yılda vuslatlar,mutluluklar nasip eylesin inşAllah..
    Muhabbetle ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Hep birlikte güzel günler görelim inşallah..Sevgilerimle..

      Sil
  34. Yanıtlar
    1. Sevgili Ferhat çok teşekkür ederim..Az uğruyorum sana ne olur kırılma bana çok vakitsizim.. Sevgilerimle..

      Sil
  35. ─❥░G░Ü░N░Ü░N░Ü░Z░❥─❥
    ─❥─❥░A░Y░D░I░N░─❥─❥
    ─❥░G░Ö░N░L░Ü░N░Ü░Z░─❥
    ─❥░Ş░E░N ░─❥ ░O░L░S░U░N░─❥
    __ (▒)(▒)
    ____▓▓▓▓░░░░░▓▓▓▓░Selamların
    ___▓▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓▓░
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓░ En
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓(¯ `:´¯)▓▓░
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓(¯ `•.|/.•´¯)▓░ Güzeli
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓(¯ `•.`().•´ ¯)░
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓(.•´/|`•.)░Üzerinize
    _▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓( .:.)░
    _____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░ Olsun
    ░______▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░
    ░░_______▓▓▓▓▓▓▓░░░ Selam
    ░░░░_______▓▓▓▓░░░ Ve
    ░░░░░░______▓▓░░░ Dua ile Muammer'ce
    ♥Mutlu ve huzur dolu bir gün dileği ile ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum GARDAŞIM..Salıcakla kal..

      Sil
  36. Yanıtlar
    1. Aslı'm iyiyim de çok vakitsizim. İş ,akşamları 86 yaşındaki anam bizde evle ve ahali ile uğraşmaktan dostlara az vakit ayırır oldum. üzgünüm.. Çok öptüm.. Ve merakın için çok teşekkür ederim canım benim..

      Sil
  37. hep beraber nice yıllara :) ne kadar dolu güzel bir anlatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema'cım çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..