12 Aralık 2012

KIRMIZININ 3 HALİ.. ÜÇ'ü de AYNI BESBELLİ :))




1.HALİ



2.HALİ



3.HALİ



Malzemeler:

6 tane dolmalık kırmızı biber, 3-4 diş sarımsak, bir tutam değirmen karabiberi, birkaç dal taze nane, tuz, zeytinyağ, limon.

Yapılışı:
Biberleri közleyelim, kabuklarını ve çekirdeklerini temizledikten sonra:

1.hali: Sadece tuz, değirmen karabiber, z.yağ-limon.

2.hali: Ek dövülmüş sarımsak

3.hali: Eke ek:))) ince kıyılmış nane..

İşte 'Kırmızının üç hali', üçü de aynı belli..

Üç çeşidini de afiyetle yemeli..

:))  :))   


30 yorum:

  1. ablam öncelikle teşekkürler...

    kırmızı biberi çok severim :))
    ve en sevdiğim halleri :))
    ellerine sağlık ablam...

    çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Sarmısaklısından rica ederim,biraz da ceviz:))Bayılırım.

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı biberi ben de çok severim. Elinize sağlık çok güzel gözüküyor.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sarımsak, nane, limon ...vs şifalı bir yiyecek olmalı.. Havalar dengesiz.. İnsan yediğine içtiğine dikkat etmeli bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa ben yazın yaptım. Şimdi yiyiyorum. Hadi gel sofra hazır kuzum:))

      Sil
  5. Çok severimmmm,ellerine sağlık canım,ben 3. halini aldım kaçtım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ben üçüne de evet derim çünkü her halini seviyorum :) emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. 3 değil 10 hali olsa hepsi de yenir. Kırmızı biber de bu sene hiç bitmedi değil mi? Kıymetini bilelim çok çok tüketelim. Yemeklere falan da güzel oluyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlhan Bey..Bencede her yerde yenir bu güzel sebze...

      Sil
  8. Kırmızının her hali çok güzel:-)))))

    YanıtlaSil
  9. Off ben bol sarımsaklı ve naneli severim ve yerimde yerim..
    Doyamadığım lezzetlerden biri..
    Ellerine sağlık canımmm..:))

    YanıtlaSil
  10. Ben bunlari birde ekmegi banarak -suyu vardir dimi- yerim miss miss..ellerine saglik seker:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ya, bilyorum işte. Bu hayat dolu hanımla( sahi hala adını bilmiyorum yaaa:(( kalplerimiz aynı, beğenilerimiz aynı çoğunlukla. Bende suyuna ekmek banarım...:)) Sevgilerimle canım benim..

      Sil
  11. Abla birde 4. hali var onuda anca doktorlar mide röntgeni ile görebilirler :))

    YanıtlaSil
  12. Vuslatımm kırmızı biberi her şekilde yerim ben :) valla ellerine sağlık uzanıp azcık yemek istiyorum. Çok nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım afiyet olsun. Bal olsun.Sevgilerimle..

      Sil
  13. hiç yapmadım bunu kendim ama pek severim akrabalarda restoranlarda.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun Deep gel birazda bizde ye..:))

      Sil
  14. Yarın yapıcam ben de, canım çekti :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. altınay. sen bana kuzum de ben memnun olmak ablacım ;)
    ekli ekli ister ekli ister eksiz her hali pek güzell ımmmmm :)
    elerine sağlık ablacım bayılırımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altınay'ımmmmm...Ne güzel ismin var canım benimm. Adınla bin yaşa emi..öptüm seni...

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..