17 Aralık 2012

VE KAR YAĞDI...





Geçen hafta, yağmurlu bir gecenin ertesi günü soğuk ama güneşli bir sabaha uyandı Ankara'm demiştim.

Bu gün ise, soğuk ama güneşli bir hafta sonunun ardından, bembeyaz, tatlı tatlı, ince ince yağan karlı bir sabaha uyandı..

Şimdi ben size bir-iki kare kar manzarası seyrettirmek istiyorum. Yeni yağmış, azıcık tutmuş, yağmaya devam eden karlar ile..

Siz seyrederken ilk karı, ben gidiyorum dostlarım neler yazmış, neler anlatmış..

Dışarısı soğuk.
İçimi çay ile,
Yüreğimi sizlerin sözcükleri ile,
Isıtmaya..

Gidiyorum..
Yeniden gelmek üzere..

  





Gidiyorum, bütün aşklar yüreğimde..

68 yorum:

  1. Kar en çok çam ağacına yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede evet evet, yok yok kar tüm dünyaya yakışıyor..Tertemiz..Sevgiler Semacım..

      Sil
  2. Kar yeni yılın müjdecisi gibi..
    Yeşilin üzerinde kar ne de güzel duruyor.
    Sanki tüm olumsuzlukları örtmek ister gibi:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yukırıda Semada söylemiş çam ağacına yakışıyor diye.. Kar her yerde çok güzel duruyor. Özellikle yeşilde.. Sevgilerimle canım..

      Sil
  3. Elinize sağlık, çok güzel kareler...Karda yürümeyi çok severdim. Yıllar oldu karı görmeyeli.Tadını çıkarın, hatta bir de karlamaç yiyin benim için de.:))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karlamaç neki Hanifem..Pekmezli karmı?.. Canım benim iyi haftalar dilerim..

      Sil
    2. Evet Vuslat. Karlı pekmez. Bizde karlamaç derler. Teşekkür ediyorum ben de iyi gönlünce bir hafta diliyorum..

      Sil
  4. Beklediğimiz misafir nihayet geldi,çok güzel manzaralar,Sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nilgüncüm misafirimiz geldi. Misafirliği uzunmu ki?..

      Sil
  5. Bir Antalya'lı olarak haberlerden olaya tanıklık olmak ne demek biliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım evet sabah sabah haber vereyim dedim. Aslında uzun uzun yazamadığım için üzgünüm.. Sevgiler iyi haftalar..

      Sil
  6. karlı manzaraları çok seviyorum...
    fotolar çok güzel çıkmış...

    aman ablam kendine dikkat et, hava çok soğuk...
    üşütüp hasta olma...
    çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinim inşallah üşütmem. Bende seni öptüm.. Sende kendine iyi bak. Canım benim..

      Sil
  7. şu an kar kesildi ama hava çok puslu , ama resimlere bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım. Senin karla kaplı yolculuk resimlerine de ben bayıldım.. Sevgilerimle.

      Sil
  8. Ne güzel bir şey kar ya... Beyazı ancak karla sevebilirim galiba. Ama bize hiç gelmez kendisi. 10 yılda bir yağıyor genelde... Geçen sene yağdı en son bir daha 2021'de bekliyoruz. Ondan önce de 2001 ya da 2002 de yağmıştı zaten... Ah ahh.. Kaçıp gidesim var bu şehirden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bana gel . Kartopu oynayalım ..Sayende bende gençleşeyim..Öptüm seni ipeğim. Çilek kokulu kızım benim..

      Sil
    2. Ankara'ya yolun düşerse sana kesinlikle haber vereceğim ablacıım =) Çok öptümmm

      Sil
  9. vuslat ablacim ,bende bir mimin var ,postunu okumaya tekrar gelirim, sabah haberlerde gordum ,ankarada kar yagdigini ;) ne guzel! iyki bir iki gun once guvercinleri dogurmustun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edam gittim sana okudum. Canım kızım, tatlım cevaplayacağım. Ama az müsade bana olurmu?..Sevgilerimle.

      Sil
  10. Hasretim buralarda kara,geçen senede birkaç saat yağdı ama çamur oldu oda..
    inşAallah bu sene çok yağar.
    Canım ablam çok öpüyorum
    Musmutlu,huzurlu bir hafta olsun inşaAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliham seninde çok mutlu geçsin haftan..Kocaman öptüm seni..

      Sil
  11. Antalyamda soğudu ablacım.
    Karda ankaraya çoook yakışmış bizde öyle bakıp duralım.
    İyimisin sağlığın nasıl sanki bana içime doğdu bilmiyorum kendine iyi bak.
    Çay banada varmı pastamla geldim gerçekte olsa ne iyi olurdu.
    Bazen sizlerin özlemini duyuyorum:)SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman kendine dikkat kuzum. Bende ediyorum. ama bu ara aşırı yoğunum. Sizlerle sık birlikte olamamaktan üzgün..Çok öptüm seni. iyi haftalar dilerim..

      Sil
  12. Her seneki gibi Kar yağmasını özlemle bekliyorum Vuslatım. Bu fotoğraflara bakıp biraz da olsa hasret gideriyorum.
    Ne kadar güzeldir Kar dimi? bütün kötülükleri örtüyor gibi, bembeyaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Aslım beğenmene sevindim. Yakında kar manzaraları çoğalır dostların bloglarında.. Kocaman öptüm seni..

      Sil
  13. kar ankara'yı, ankara'lılar da karı sever, hiç değişmez hemen eller makineye gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zevkle çektim. İlk kar yağmasını kaçırmıştım. O hiç tutmadığı için bu ilk kar sayılır ama değilmi?.. İyi haftalar..Sevgilerimle..

      Sil
  14. kar buraya da yağsın,beyazlığı özledik..''gidiyorum kokun haala üzerimde'' VuslaT şarkıyı takdın dilime söyler dururum artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezeni kapattım hadi birazda seni dinleyeyim Mehtap'cığım. Sevgiyle sarıldım..

      Sil
  15. istanbul'da henüz kar yok,ama feci bir soğuk var.kar yağsa sanki yumuşayacak ama yağmıyor işte.bizde senin fotoğraflarla avunuruz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman soğukta hem kendine hem Yağızıma dikkat et üşümesin kuzu. Canım benim..Sevgilerimle..

      Sil
  16. Merhabalar Vuslat,

    Daha önce yağan ve yer tutmayan kar'ı saymazsak 17 Aralık 2012 Ankara'nın ilk karı yağdı diyebiliriz. Her mevsimin ve mevsimsel yağışlarının ve renklerinin kendine özgü güzellikleri ve sıcaklıkları var. Kar'ı ben de çok severim. Kış mevsimini zor olmasına rağmen diğer mevsimlerden daha çok severim, ama bir şartla yoğun ve lapa lapa kar yağacak.

    Her ne kadar mevsimi soğuk olsa da bu güzel ve sıcak paylaşımınız için teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygıdeğer Recep bey ne güzel yazmışsınız kış ve kar üzerine. Çok yeşekkür ederim..Dışarda lapa lapa kar yağsada, dostlukla çarpan yüreklerimiz sıcak kalsın yeter. Saygı ve selamlarımla..

      Sil
  17. aaa ankarada yılbaşı mutlaka karlı olmalı.
    sevindim.
    :)
    ama çamur ve buz olmasın da.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Ankara'lı olarak fotografları çok sevdim ve keşke Ankara'nın her yeri böyle yeşillik olsa diye düşündüm. İstanbul'a da yağmak üzereymiş ama biz İstanbul'da ne yazık ki 4 gözle beklemiyoruz. Kar sonrsı işkence geliyor aklıma daha çok. Siz Ankara'da bol bol tadını çıkarın.

      Sil
    2. Karlı havaları severim buz olmadığı sürece:)) Deep iyi akşamlar.. Yine seni okuyamadım birkaç gündür..

      Sil
    3. Sevgili ilhan bey nedense deepe yazdığım cevap sizin yorumunuzun altında çıkmaya ısrar ediyor, Mazur görün lütfen:)) Evet keşke Ankara dahada yeşil olsa.. Ankaraya kar da yeşil de çok yakışıyor..Buz olmadığı sürece kar berekettir..İyi haftalar dilerim..Selamlar..

      Sil
  18. Antalyada da hava çok soğudu ve dağlarda kar var ama kar tanelerinin düşüşünü görmeyeli çook zaman oldu sevgiler öpüyorum ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi gel Ankara'ya salişim birlikte kar topu oynayalım çocuklar gibi.. Canım benim yakışıklılar ile seni öpüyorum..Sevgilerimle.

      Sil
  19. Oh ne güzel. Miss gibi.. Lapa lapa yağan karda yürümek gibiside yoktur..

    YanıtlaSil
  20. Kışı seven biri değilim ama kar manzaralarını çok severim. çok uzun yıllar oldu kar görmeyeli..evimden toroslardaki karlara uzaktan bakıp dururum. aman kendinize dikkat edin. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili Başak..Evet kar manzarası seyretmek güzeldir..Sevgiler.

      Sil
  21. kışın en güzel hali bu işte,
    ilk kar:))

    YanıtlaSil
  22. Burada bir iki gun ufak atistirma diusinda hala kar yok:( az yagsa iyi olacak..seviyorum ben kar i..hele evdeysem disari bakmayi:)) beyendim resimlerini Vuslatim..Sezen ayri bir guzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm beğenmenede ben çok sevindim.. Çok öptüm seni..

      Sil
  23. İstanbula da yağsın hemde yılbaşında :)
    sen hep kal burada ol gitme emi :)
    İyiki varsın,
    sevgilerimle kocaman öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçüğüm bende çok seviyorum seni.. Olur geleyim sana börekler çörekler pişereyim. Çaylarımızla karşılıklı atıştıralım.. Çok öptüm seni. Canım benim..

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. Bencede candır..teşekkürler ziyaretine.. Sevgilerimle..

      Sil
  25. Böyle güzel bir havaya en güzel Sezen şarkıları eşlik edebilirdi:)

    Tez zamanda buralara da kar yağması dileğiyle...

    Sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağsın canım en kısa zamanda sizlerin oralarada yağsın..Sevgilerimle..

      Sil
  26. sıcacık sözlerinden ve o güzel fotoğraflarından bizi mahrum etmediğin için teşekkürler ablacım hemde bu yoğunlukta :)ımmm sezen,yılın ilk karı(beyaz) ve vuslatım muhteşem üçlüsünüz valla :)öpüyor ve kolaylıklar diliyorum.muhteşem üçlüyüde çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi. Güzel kızım benim..Şımartıyorsun beni..Çok öptüm seni..

      Sil
  27. goruntuler harika vuslat ablacim :) keske bende orada olsaydim...

    YanıtlaSil
  28. CANIM RESİMLERE BAYILDIM
    BU ARADA EN SEVDİĞİM ŞARKISIDIR SEZENİN
    MİMLENDİN HABERİN OLSUN TATLIM
    HAYIRLI AKŞAMALR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yinemi ebeyim:)) Tamam canım..Öptüm seni..

      Sil
  29. Esselamun aleykum diyor, Allah'ın selamı ile başlıyorum ilk muhabbete
    Neden keşfedememişim, geç kalmışım dedim kendi kendime.
    Ankara'mda bir blog dostu ile daha beraber olduğumu bilmek ne büyük mutluluk oluyor benim için.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sEVGİLİ GİSİ allahcc ın selamı seninde üzerine olsun. Canım benim :Hoşgeldin dünyama. Safa getirdin. Sevgilerimle..

      Sil
  30. şimdi ben de orada olmalı ve geçen kış olduğu gibi harika fotolar çekmeliydim...evet böyle olmalıydı :(
    buralarda ise dinmek bilmeyen yağmur var...sanki benim gözyaşlarım :(

    fotolar harika Vuslatcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem olsada gözyaşların eminim Mutluluktandır..Yeni yuvanda..Canım senin kadar olmasada çekmeye çalıştım ya..

      Sil
  31. ankaradan merhaba blogunu cok sevdim ne güzel kareler böyle ah bu sezen aksu nasilda hüzünlendirir beni blogumada beklerim sevgiler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoşgeldin safa getirdin. Masalın mutlulukla yazılsın inşallah..

      Sil
  32. blogumda senin için çok eğlenceli bir mim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım:))))))))) geliyorum. Ama ben bir kaplumbağayım. Önceden diyeyim...Sevgilerimle..

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..