24 Eylül 2012

HER TELDEN ÖTEBERİ KONULAR...



-Cumartesi günü mürdüm eriği reçeli yaptım. 1,5 kavanoz oldu. Yarım olanı pazar sabahı kahvaltıya açtım. Süper ötesi güzel olmuş. Aferin bana :))

-Evimizin bulunduğu ilçe, güya merkez ilçe. Ama gelin görün ki, köy bile daha iyidir. Bütün sokaklar, ana caddeler, kaldırımla kazılmış durumda. Bir gün internet kopuyor, bir gün telefon. Bir doğal gazı kesiyorlar, bir bakmışsın elektrik ve su da yok..

Hemde yaz başından beri yaklaşık 4,5 aydır bu haldeyiz. Arabalar, otobüsler güzergah bulmaktan, buldukları güzergahın bir yarım günde bile değiştiğini görmekten bitaplar..

Camları, kapıları açmadığımız halde 5 karış tozlu evde oturmaktan da sinirlerimiz gergin.. 

Eeee!! nede olsa belediyelerin aklı sadece seçime yakın çalışır.

Biz aptalız ya!!!.

-Dün doğal gazı kestiler. İyi ki küçük tüpü elden çıkarmamışım. Yemek, çay küçük tüp için sıraya girdiler. Tepişip duruyorlar önce ben, önce ben diye :))

-Iphone-4 denen gençlerin elinden düşmeyen alet ne güzelmiş ayol (gerçi pabucu dama atıldı ya 5'i çıkmış çünkü) dün bizim ev bozulunca (elektrik, su, doğalgaz, haliyle internet ve telefon hatları kesilince) bana saatlerce nostaljik şarkılar dinletti kızım..

Dediğim gibi: evler bozulduğu gün mutlaka yanınızda bir iphone'niz olsun..

-Sadece bir duvarı, duvar kağıdı kaplatmak ve yeni düz renk bir halı almak üzere evdekilerle RENK konusunda didiştik..

Şöyle ki, yemek odası beyaz, koltuklar kenarları kahverengi olan kırık beyaz bir takım. Duvar ünitesi de şu:




Şimdi kızım duvar kağıdı ve yer halısı gümüş olsun diyor. Veya beyaz..

Bende diyorum ki beyaz, beyaz nereye kadar. Gümüş olur mu buna, o hiç olmaz!. 3. renk olsa olsa  kahve-beyaz ikilisini tamamlayacak, hareketlendirecek mavili-kahveli bir duvar kağıdı ve düz mavi halı. Olmaz mı..
Ya da haki, toprak rengi, bal sarı öffff öf... içinden çıkamadık yani, yedik birbirimizi. Birde perde sorunu olacak ama neyseeee. 

Önerme sırası sizde...Lütfen:))

Bu arada ben çok mu demodeyim ne:))

-Gecenin bir saati elektrik düzeldi. Başladım sular da bozuk çalmadan, kesilip kaçmadan önce yıkayıp hazırladığım kıyafetleri ütülemeye..

Eee yarın yolcum var. Küçük kızım, minik kuzum, akıllı bıdığım yurt dışı yolcusu. 3 aylığına görevli gönderiliyor. Sağ salim hayırla gitsin gelsin inşallah..

Hem bizim evde çok özlenecek, hem başka bir yürekte :))





-Bir ara Şeker hastalandı. Boynu tutulmuş. Sabaha kadar inledi durdu.



Boynuna kızlar masaj yaptılar. Karnını ovaladılar. Sabah bir parça peynir ve 2 dilim salatalık yedi. Sonra mı; işte böyle yine iki ayak üstüne kalkarak fındık, fıstık istedi..

Yani iyileşti..

-Şimdilik bu kadar benim çook işim var..


  
 Bu da son söz:



Hep gülün,
Sevgiyle kalın.. 

       

27 yorum:

  1. demek kı neymıs
    kalplerımız bırmıs:)

    opuyorum o tatlı yanaklarından

    YanıtlaSil
  2. Ayrancı'da mısın sende yoksam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilim ama her yer aynı durumda gibi:)
      Sevgilerimle..

      Sil
  3. Canımm sen hep gül e mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toz toprakta gülemiyorum İlknurcum..Bitse şu tamiratlarrrrrrrrr..Uğradın ferahlattın beni..Sevgilerimle..

      Sil
  4. canım ablam ne çok şey yaşamışsınız öyle...
    geçmiş olsun...
    heee bide Allah kavuştursun küçük kıızn yolcuymuş...
    sağ salim kazasız belasız gider inşallah...
    dualarım siiznle...

    he bide dekor konuusu sen en güzelini bilirsin ablam...
    senin zevkine güveniyorum :))
    öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım. Şimdi yolluk yapıyorum. Börek çörek..Dekorasyonu bana bırakmıyorlar ki. Anne sen bilmiyosun diyolar:(( Öptüm seni şirinem..

      Sil
  5. merhaba sizde benim bir türlü gelmek isteyipte gelemediklerimdensiniz bundan sonra görüşelim...ben ayca yüksektopuklar77 beklerim efendim.dekorasyona gelince ben iç mimarlık okudum....gümüş kesinlikle kötü bir seçim kızınız sanırım biraz kokoş:)))ama sizin renk fikrinize bayıldım kahverengi mavi çok uyar yinede duvarları kese kağıdı , eğer evdeki köpek yüzünden kullanamam dersiniz halıyıda beyaz içinde krem kahve tonlarını düşünebilirsiniz...eğer mavide ısrarlıysanız halınızda az ama baskın dercede olabilir beyazın yanında mavi objelerle desteklerseniz süper olur...bide merak ettim nerde oturuyorsunuz????ve köpeğiniz bebeklkliğinden berimi sizde yoksa sonradanmı geldi...sevgiler bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pozitif pembe, benim renk fikrimi küçükde tutmadı ama neyse. Bulacağız bir orta yol..Evdeki köpeğe laf anlatabilirim belki ama birde 85'lik bir çocuğumuz var evde ona nasıl anlatacağım, salona sokmasam olmaz, balkona çıktığı terliklerle içeri girer, yediği içtiği şeyleri bembeyaz koltuklara sürer of offfff..Ve köpek kızım yeni doğduğunda getirdi. Evdekiler (ben hariç) çok seviyorlar. Yaklaşık 7 sene oldu bize geleli... Artık oda yaşlandı.. Adını biliyor,bir çok kelimeyi anlıyor az daha ilgilensek üstüne düşsek nerdeyse konuşacak o derece yani.. en nefret ettiği şey valiz.. Kimi valizle görse ağlıyor..Ee benimkiler de sık sık yurtdışına çıkıyor..Of şeker of. Bide senle uğraşıyorum..

      Canım benim uğramana sevindim. Yine beklerim..Bende en kısa zamanda geleceğim..

      Sil
  6. bir TipiTip olaydı da çiğneseydim:) VuslaTcım şimdiden Allah kavuştursun diyorum sana da ,diğer kalbede..Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak yarın sabah yola çıkacak, hala gelmedi eve diğer kalbin yanında:)) Tipi tip mi istiyorsun hemen aldım attım çantama, ilk görüşmemizde vereceğim sana. Sevgilerimle..

      Sil
  7. Dekor içinçekiliş yapın:)koltuk kenarları kahverengi buna gümüş rengi de uyum sağlar. kahve ile mavi renkler de uyumlu daha dingin. gümş daha canlı pembe rahatlatıcı.:)
    ipon 5 lerde ha:) telefonu pe sevmem ama gerekiyor tabi... kolay gelsin mutlutelaşlar olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yaşam dilimim..Önerilerine inşallah uyabilirim..Sevgilerimle.

      Sil
  8. hah hah haaaaa çok hoş hepsiii.
    antep fıstığı veya leylak olsun.
    hoş heberler hepsi genelde bikaçı hariç
    Allah kavuştursun.
    ama burdaki en güzel şey o şeker.
    en sevdiğim köpü markası.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa az biraz bak sever misin sevmezmisin..Gerçi kendini sevdirmek için her şeyi yapıyor..Antepfıstığı veya leylak haaa, hımmmm düşüneceğim:))

      Sil
  9. canımm,nasıll mutlu oldumm,anlatamamm..:))
    halini hatrını soranın bol olsun inşallahh..
    çok özledim bende sizleri..
    az kaldı,döneceğim inşallahhh..
    :)
    ne zordur o toz toprak içinde mahallede yapılan çalışmalaaar...
    gına gelmişliği vardır mazide banada çookk..:))
    tez vakitte kurtulmanız dileğimle..
    salonun son halini merak ettim bakk şimdi..
    :)
    şeker de pekk bii şekerr hanii:)))
    geçmişler olsunn..:)

    sarıldım canım muhabbetle..
    kocamann sevgiler....
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kekiğim özledik seni, teşekkür ederim güzel yorumuna. Kocaman öptüm seni..

      Sil
  10. Duvar kağıdı mı ? Sene kaç 1988 mi ?
    Nostaljik bir köşe olacak demekki :)
    Duvarlar nem çekiyorsa duvar kağıdından uzak durun derim..
    Birde evde kim daha çok zaman geçiriyorsa o duvarı en çok o kişi görecek demektir.. Bence sizin dediğiniz olmalı..


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dönence artık salonlarda 1 duvarı kağıt yapıyorlar ya ona özendik bizde..Evde ençok zaman geçiren bizim yaşlılar ve eşim. Tamam onlara sorarım o zaman:)) sevgilerimle..

      Sil
  11. Yazdiklarinizi okurken yuzume kocaman bir gulumseme yayildi..cok guzel paylasim olmus...
    Ev icin karar sizinde koyu mavi ve kahverengi uyumu super :))) sevgiler diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Dostbahçem. Dostbahçesindenlezzetli bir yorum geldi bana, bende sevgilerimi sunarım ona..Öptüm..

      Sil
  12. Allah kavuştursun minik kuzuna Vuslatım
    Benim gibi boynu mu tutulmuş yerim o pamuğu ben:)
    Deniz feneri için link verdim ama görmedin sanırım

    http://urun.gittigidiyor.com/ev-dekorasyon-bahce/ik-deniz-feneri-kucuk-boy-22-cm-49349602

    http://www.tahtakale.com/alisveris/hediyelik-esyalar

    bu iki yere de bir bak istersen kocaman öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beyaz Bezelyem. Az önce İstanbula indi kuzum öğleden sonrada Brüksel'e inmiş olacak. Sağ salim gitsin çabuk başarı ile geçsi 3 ayı inşallah. Cümlesinin evlatları için. Canım benim gözümden kaçmış her halde. Linkler için teşekkürler. Sevgilerimle..

      Sil
  13. biri ağzımı kapatabilir mi hihi ev bozulması ha müthişin ya:)
    enerjimi aldım ve gidiyorum ablacım harikasın sen yaa :)
    öpüyorum allah kavuştursun, ee sanada şekeri teselli etme görevinde kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee sadece Elektroniklermi bozulur gülen yüzlüm. Sonunda Ev Bozuldu işte:)) toptan hemde. Şimdi yapılsın diye uğraş dur. Sevgilerimle tatlım..
      Not: teselli işini sorma sabah beri ağlıyor şeker, haftaya da büyük kızım Londra'ya gidiyor çıldıracak şeker. valiz görmeye dayanamıyor..Bir paket fındık yerse susar :))

      Sil
  14. Ayy ne güzel anlatmışsın, bayıldım, keyifle okudum. Allah kavuştursun kızçenle de :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..