13 Eylül 2012

HEP BÖYLE GÜLÜMSEYİN, HAYAT ÇOK GÜZEL..SİZİN KADAR GÜZEL..







Mutlu olmak için ne çok sebebim var..
Bu güzel dünyaya gelmiş olmak, bu güzel dünyaya iki güzellik daha katmış olmak, en büyük mutluluk sebebim değil mi?.

Onları gülerken görmek, onlarla coşkuyu yaşamak, gerekirse onların yerine ağlamak bile bu hayatı bana daha yaşanılır kılmıyor mu?.

Nefes aldığım sürece; kendimi yenilemek, dünü dünde bırakıp, hep önüme bakmam gerek. 

Hayatı sevmek ne güzel..
Ağaçlar ne güzel, kuşlar, bulutlar..

Sahip olamadıklarına üzülme..Yukarının sonu yok. Hep daha fazlasına, hep daha iyisine sahip olan var. Sen aşağıdakilere bak.

Mutlu olmak ne kolay!.
Mutlu olmak için, sende sahip olduklarına bak..


Çukulatam, kardeşinin tek fotoğrafı  nerede?
Biliyorum çektirmemiştir. O senin gibi her dakika poz vermeyi sevmez..
Ama ben ikinizide gökteki yıldızlar kadar çok seviyorum..

44 yorum:

  1. İnsan kendi fotoğrafını da koyardı:))
    çok tatlı kızların var MAŞALLAH yağmur yüreklim ALLAH bağışlasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) no resim vuslat: çünkü onlar kadar güzel değilim..Öptüm seni..yavru kuğumuda..

      Sil
  2. Vuslatım bunlar senin kızların mı?
    MaşaALLAH ne kadar güzeller..
    Eminim onları doğurana çekmişlerdir.
    Hep böyle gülümserler inşaALLAH.
    Bundan sonra sana Vuslat abla diyeceğim :)
    Benim kadar kızların var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım diyorum kimse inanmıyo ben koca bir çınarım . 48 yaşında bir çınar..:))

      Sil
  3. maşallah :) birbirinden güzel iki kız :) Allah sonsuz mutluluk versin size :)

    YanıtlaSil
  4. ABLAM KIZLARIN ÇOK GÜZEL...
    MAAŞALLAH...
    ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN...
    KIZLARI GÖRDÜKTEN SONRA SENİNDE ÇOK GÜZEL OLDUĞUNA KARAR VERDİM :))
    ABLAM ÖPÜYORUM KOCAMAN.....
    MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şirinem.Cümlemizin mutluluğu daim olsun..öptüm seni..

      Sil
  5. illede sevmek illede sevmek,var mı daha güzeli.allah bağışlasın bahtları hep güzel olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım hepimizin evlatları için amin..İnşallah..

      Sil
  6. vuslat ablacim ne kadarda uzun olmus megerse gelmiyeli, bir cok sey degismis blogunda : hayirli yeni sayfalarin olsun ;) !
    ay aman Allah'im kizlarinizda ne kadar buyumusler Paris champs elysée gezisinden sonra masallah demek geldi içimden ablacim senide ozlemisim, bu arada yemek tarifleride eklemissin!!!mutlaka tadarim onlara yedikcede seni hatirlarim :)opuldunuz kocaman kocaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda'cım canım benim tatilin bitmesine ve aramıza dönmene aacaip sevindim.. Evet ya Paris 4 yıl önceydi.Keşke bir daha gelsem senide görsem.. Tatlım benim her telden şeyler ekliyorum artık.. Sadece izler değil başka şeylar de olsun dedim. Seni çok özlemiştim. KOOOcaman öptüm senii..Kendine iyi bak.

      Not: Resim galerileri gezme zamanı artık geldi. Sayende...

      Sil
  7. bu güzellerin,
    yolları açık,
    şansları bol olsun,
    yolları hep iyi insanlarla kesişsin vuslatcığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sAĞOL CEP AYNAM. hEPİMİZİN EVLATLARI İLE PAYLAŞIYORUM BU GÜZEL DİLEKLERİNİ..sEVGİLERİMLE..

      Sil
  8. İnanıyorum bunlar kızlarınız mı?

    Ne kadar güzel böyle iki kız annesi olmak. Eminim çok da zordur ama onların büyüdüğünü görmek herşeyi unutturuyordur.

    Hep bir arada olmanız dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eVET KIZLARIM, DAHA DOĞRUSU CANIMDAN BİRER PARÇA ONLAR..hERKESE EVLATLARI İLE YADA ANA BABALARI İLE SAĞLIKLI BİR ÖMÜR VE HAYIRLI YUVALARA UÇMA NASİP ETSİN YARADANIM..

      Sil
  9. Rabbim yüzleri gibi kaderlerinide güzel yapsın ablacığım.. Çok çok güzel kızların var ama ne demişler anasına bak kızını al :)) Bence asıl cevher sende saklı :)) Hayırlı akşamlar diliyorum çok öpüyorum abla :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ABLAM BU GÜZEL DİLEKLERİNİ GÜLÜMSEYEREK OKUDUM. TEŞEKKÜR EDERİM..HAYIR DOLU AKŞAMLAR HAYIR DOLU YARINLAR DİLEĞİ İLE ÖPTÜM SENİ..

      Sil
  10. Vuslatım canım benim maaşallaahhh :) Böyle iki güzelliğin anneleri de tabi ki dünya güzelidir :) Allah mutluluğunuzu daim etsin gerçekten çok güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ahucum hepimizin evlatları çok güzel ve hepimizin evlatları adına KABUL ETTİM BU GÜZEL DİLEKLERİNİ..ÖPTÜM CANIM..

      Sil
  11. Allah nazarlardan saklasın, mutluluğunuz daim olsun. Çok güzeller maşallah Vuslatcım. Bahtları da güzel olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Füsuncum, hepimizin evlatları çok güzel ve hepimizin evlatları adına ayrıca tüm anneler ve babalar adına kabul ediyorum bu güzel dileklerini..Sevgilerimle canımsın..

      Sil
  12. ay herşey pek hoş pek güzel.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Gülmek ne kadar yakışıyor çocuklarımıza. İçim açıldı. Hep böyle gülsünler, yaşam hep şans getirsin onlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İlham Bey .Cümlemizin evlatları şanslı ve mutlu olsun inşallah..Saygılar.

      Sil
  14. Yahu, bu iki güzel hanımedfendi sizin kızınız ve siz de 48 yaşındasınız... Bilmiyorum 48 yaş için çınar denir mi, fakat sizin de kızlarınız kadar güzel bir hanımefendi olduğunuza eminim:)

    Keşke elimizdeki/yanıbaşımızdaki güzelliklerle yetinebilsek -ki onlar asıl zenginliklerimiz...

    Size, kızlarınızla ve sevdiklerinizle mutlu bir ömür diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cüneyt bey.Sabah sabah iltifatlarınız enerji verdi bana..Sevgi ve saygılarımla..

      Sil
  15. Yuzlerindeki gulucuk hic eksilmesin..Sizede kizlarinizada birlikte mutlu saglikli uzun omurler olsun..Ve ayrica genc anne diyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hepimiz için öyle olsun. Güzel dileklerinize teşekkürler..

      Sil
  16. ablacım ablacım önce iki güzel yüz ve gülen gözlerle mutlu oldum...
    yazdıklarınla mutluluğuma mutluluk kattın.Her cümlenin altına imzamı atmadan gideceğimi sanıyorsun ama yanılıyorsunnn :)))öpüyorum hepinizi...
    Kızlarında sana çekmiş maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ne tatlısın sen ya..Mutluluklar hepimizin olsun.. Sağlıkla, sıhhatle..

      Sil
  17. Vuslat Hanım yazdıklarınız o kadar güzel ve doğru ki,rabbimiz sağlığımızı bozmasın,insan sağlıklı olduğunda herşeyi yapabilir,ne mutlu size böyle çok güzel,pırıl pırıl iki genç hanım yetiştirmişsiniz,Allah kaderlerini güzel yapsın,nazarlardan saklasın,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için..Hepimizin evlatlarını korusun rabbim..Sevgilerimle..

      Sil
  18. Merhabalar,

    Allah bağışlasın, kem gözlerden ve nazarlardan esirgesin. Zihinleri ve bahtları açık olsun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çOK TEŞEKKÜR EDERİM RECEP BEY. aMİN CÜMLEMİZİN EVLATLARI İÇİNDE AMİN..sAYGILAR.

      Sil
  19. Maşallah Vuslat Abla ne tatlı kızların var. Bence kızların bu kadar tatlıysa sende çok tatlısındır.
    Allah nazarlardan korusun.
    İyi geceler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM GÜLŞAHCIM..BU SENİN GÜZEL GÖRÜŞÜN:)) ÖPTÜM SENİ..

      Sil
  20. Maşallah, çok güzellerr, kaderleri de güzel olsun inşallah. Çok şanslısın, kız çocukları olanları hep çok şanslı bulmuşumdur. İnşallah benim de kızım olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlım allahcc gönlüne göre verir..Sevgilerimle..

      Sil
  21. Analar ne güzeller doğurmuş. Her dakika resim çektiren kızın çok fotojenik birine benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hiç fotojenik değil az biraz fotojenikde olsa, olsalar kadrajlar çatlar herhal.. Bu en sıradan halleri kendileri bundan 1000 kat fazla güzeller:)))))

      Sil
  22. Ayy VuslaTcıımm ne güzel kızlar bunlar böyle maşallah ,sana mı çekmişler ne?? Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mehtapcığım sende güzelsin bundan eminim..kaderleriniz güzel olsun hepinizin..Sevgilerimle..

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..