11 Eylül 2012

GIT GIT GIDAK, ETİMİN TADINA MUTLAKA BAK:)



SARMA TAVUK ŞİŞ


Malzemeler:

5 parça tavuk göğüs eti, ince dilimlenmiş taze kaşar, 2 tane kırmızı biber, 4 yeşil biber, 3 tane domates, 5-6 arpacık soğan, 5-6 diş sarımsak, yarım su bardağı zeytinyağı, arzuya göre kekik, biberiye, toz kırmızı biber veya pul biber, karabiber, tuz.

Yapılışı:

Buzdolabı poşeti arasında göğüs etini inceltelim.
     
Yağlı baharatlarımızı etin iç ve dışına sürelim.
İç malzemelerini koyup saralım.
Steç veya buzdolabı poşeti arasında döverek etimizi inceltelim.
-Sıvı yağ içine tuz dahil tüm baharatlarımızı ekleyelim.
-İncelttiğimiz etimizin iki yanına da baharatlı yağımızdan sürelim.
-İnce dilimlenmiş kaşar, 1 dilim domates, 1 parça yeşilbiber, 1 parça kırmızı biber, 1 dilim kaşarı sırasıyla etin içine koyup saralım.
-Çöp şişler ile iki yanından açılmayacak şekilde tutturalım.
-Şişlere domates, biber, soğan ve sarımsak takıp fırına sürelim. 180' fırında yaklaşık 35-40 dakika içinde pişiyor..

  


Afiyet olsun..

32 yorum:

  1. Bittim ben tam perhizdeyken bu yapılırmı?:))))
    Markete gidiyorum sağol:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git git buda perhiz yemeği buda zaten..sevgilerimle..

      Sil
  2. ablacım ya nası şahane içinde bir tane sevmediğim malzeme olsun ya yok yok yok:) fırında sağlıklı sağlıklı misler gibi, sebzeli neyse ağzımın suları akmadan öpüp kaçimmm daha sağlıklı olcak kendi adıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel gel herkese yetecek kadar yaptım. yiyelim beraber:))

      Sil
  3. tadını damağımda hissettim desem :) deniycem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene canım seveceğini umuyorum..Sevgilerimle..

      Sil
  4. başlık harika olmuş...
    tabiki sunumda :))
    ben böyle şeylere bayılıırm :))
    size gelebilir miyim :)))
    ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi hemen gel koydum tabağını masaya şirinem:))

      Sil
  5. Sevgili vuslat ziyarete geldim ellerine emeğine sağlık hiç denemedim bölesini tarifini alıyorum sevgiler selamlar hep mutlu olman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  6. iyi ki tok karnına geldim sayfana,
    bu ne güzellik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iltifat ettin cep aynam güzellikler senin blogda. insanın içi açılıyor sende:))

      Sil
  7. Mükemmel bir tarif.Ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Vuslatım enfes görünüyorlar, ellerine sağlık.
    Bir şişte benim için koy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sana da ayırdım Nursalkım'ım..Sevgilerimle..

      Sil
  9. Merhabalar,

    "Sarma Tavuk Şiş"i n hazırlanması ve pişirilmesindeki yönteminiz çok güzeldi. Tarifiniz üzere evde eşimle birlikte sarma tavuk şişi yapmayı düşünüyoruz.

    Paylaşımınız için teşekkür ederim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emenat olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuza recep bey. Size ve ailenize şimdiden afiyet olsun..

      Sil
  10. Ellerine sağlık yağmur yüreklim
    cevap bekliyormuşsun
    bloğumdan ne istiyorsan alıp kullanabilirsin, sevgilerimle öpücükledim yanaklarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece fikir tatlım. Yazı sonu fikri çok hoş..Sevgilerimle..

      Sil
  11. Ablam çok güzel tavuk sarman yazacak çok şey var ama bilgisayar acıyorum yorumlara bloglara bakıyorum yazmamıyorum nedense ama silkelenip bloğuma gereken önemi yeniden göstereceğim batu okula başladı küçük onu kıskanıyor daha ötesi bilgisayarida kiskanmakta birazda o yüzden oturamiyorum pc basına sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tATLIM GEÇER BU TATLI TELAŞLAR. BİZLERDE ÇOCUK BÜYÜTTÜK BİLİRİZ O ZORLUKLARI KISKANÇLIKLARI..CANIM BENİM ÇOCUKLAR ALIŞINCA DURUMA SENDE DÖNERSİN JET GİBİ ARAMIZA. öPTÜM SENİ. YAVRUYA BAŞARILAR. ONLARIDA ÖPTÜM..

      Sil
  12. hergün tavuk yerim ben. du bi denerim. herhalde bayılırım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAP YAP GÜZEL OLUYOR..SEVGİLİ DEEP..AFİYET OLSUN ŞİMDİDEN..

      Sil
  13. canım ablam sen bu işleri aştın ne güzel yapmışsın ellerine sağlık aldım ben bunları müsade edersen. devamını beklerim.

    sende benim için özelsin bende seni seviyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğin her şeyi alabilirsin ayşe'm.ss

      Sil
  14. ellerinize saglik hayirli günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sizede hayırlı günler dilerm. Bu arada hoş geldiniz herzaman beklerim..

      Sil
  15. Hımmm, yapmaz mıyımmm :) nefis, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun ahum. seninde şimdiden ellerine sağlık.öptüm..

      Sil
  16. Ellerine sağlık, yanına pilav varsa geliyorum hemen :)
    Ben de deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım pilav tatlım sen gel yeterki:))Sevgilerimle

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..