02 Ocak 2012

HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK...

İnanıyorum herşey çok güzel olacak.
Önce lapa lapa kar yağacak, toprak doyacak, bereket artacak.
Sonra çiçekler açacak. Doğa baharı kucaklayacak. Ağaçlar pembeye boyanacak, insanlar aşkı bulacak.
Sıra yazda.
Denizde ve kumda.
Mavi-yeşil deniz, mavi-beyaz gökyüzü. Düşler mavide-pembede, Gülüşler mutlu yüzlerde...

Kış geçti, bahar geçti, yaz geçti.
Sonbahar bile geldi de geçti..
Rüyamızın, hülyamızın üstünden, günler geçti, aylar geçti, dört mevsim de geçti gitti...
  Bazen güzeldi, bazen üzendi...
Artık bu yıl bitti.
Şimdi 2012... 
O da; hoş geldi, sefa geldi. 
İmza:VuslaT

3 yorum:

  1. 2012 güzel olacak, öyle hissediyorum, 4 mevsimiyle dolu dolu bir yıl... ne güzel de anlatmışsın...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Sayfanı,yazılarını,çınar ağacı yapraklarını(Ki benim en sevdiğimdir),resimlerindeki o guzel fotoları ki bir çoğu benim favorilerim arasındadır,dinleme duvarı fikrini kısacası herşeyi çok begendim ve seni çok sevdim:)
    Çok farklı ve renklisin sıradan değilsin ve çok tatlısın.

    İyi ki geldim bloguna ben mutlu oldum seni tanımaktan.

    Yazılarınla ilgili yorumlarım da olacak ama iş yerinde ağlamaklı olmamak adına (sulugözümdür) simdilik okumuyorum evde inşallah.

    Dediğin gibi umarm herşey çok güzel olacak:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..