24 Ocak 2012

HATIRA DEFTERİ...

Üç şarkı tuttum: birincisi eşime, ikincisi kızlarıma, üçüncüsü hatıralarıma...
Bugün hatıralarımın şansına çıkan şarkıyı paylaşıyorum sizlerle :) :)
 
HATIRA DEFTERİ

 
Çorak gönlüm dökülen gözyaşımla sulanır
Yıllar önce gömdüğüm aşk yeniden canlanır
Hayalimde sevgilim salıncakta sallanır
Onu buldum sanarak dertli gönlüm aldanır
Yine beni benden aldı hatıralarım
Yine beni derde saldı hatıralarım
Kalbim aşkla dopdolu hatıra defterimdir
Onun en güzel yeri inan yine senindir
Şimdi bana hatıra birkaç söz bir resimdir
Bunun bende yarası umduğundan derindir
Yine beni benden aldı hatıralarım
Yine beni derde saldı hatıralarım ...

4 yorum:

  1. ilk kez dinliyorum desem...
    cok begendim :) iyiki paylastin bizlerle

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. şarkıyı dinleyemedim ama özellikle nakarat hepimiz için birşeyler anlatıyor galiba...

    YanıtlaSil
  3. Beğendiğine sevindim küçük şeyler. Adı küçük içeriği büyük dost. Daha nice eski toprak şarkılar var paylaşacağım ilerde. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Evet Sevgili Aynurcum, bazen bir cümle bazen sadece bir kelime alıp götürür bizi biyerlere. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..