21 Haziran 2013

UNUTMALI, ZAMANA BIRAKMALI, NASIL OLSA SARILIR YARALAR BİR GÜN, YETER Kİ ÇOK SEV BU GÜZEL DÜNYAYI...





Avuçlarınıza, güzel bir dünya bırakıyorum..

Mırıldanmanız için de bir güzel klip,

Şimdilik gidiyorum..

Ben sizi çok seviyorum...





Kimilerine göre lazım değil aşk
Kimilerine göre hain
Ama ben seni çok ben seni çok çok sevdim

Küçücük bir kalpten sana açılan
Dünyalar kadar büyük bir ışık
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim

Derler ki unutmalı, zamana bırakmalı.
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün
Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil
Benim ki kalbine sürgün.

Kimilerine göre lazım değil aşk
Kimilerine göre hain.
Ama ben seni çok ben seni çok sevdim

Sıcacık bir bakışın bana yetiyor
Dünyalar benim oluyor
Ama ben seni çok ben seni çok çok sevdim

Derler ki unutmalı, zamana bırakmalı
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün
Ama benimki aşk değil, sen gibi taş değil

Benim ki kalbine sürgün.



Kalplerinize barış ve huzur sürgün etsin...






49 yorum:

  1. amiiin!!! insallah !huzur buldum
    çok guzel bir yazi olmus yine, her zaman ki gibi :))demet demet sevgilerimi gonderiyorum ablalarin birtanesine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşlerin tatlısı, zarifi canımmmm beğenmene sevindim.. Çok öptüm seni çok..Bide kuzucuklarımı..

      Sil
  2. Canımmm ben geldim sen hiç mi pes etmezsin, ilahi insan bu kuğu belkide bu mesajları hiç okumayacak elimi yormayayım demedin mi hiç!
    sen harikasın ve seni seviyorum kocaman öpüyorum yağmur yürekli meleğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun okumasanda olur iyi ol da..Canım Kuğum zarif kuğum yeterki iyi ol. Çok öptüm seni..

      Sil
  3. Merhabalar canım,
    Paylaşımını çok beğendim ellerine emeğine sağlık. Bloğunun takipçisiyim bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşabilmek dileğiyle. Sevgilerimi bıraktııımmmm....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım izleme bölümüme ekleyemedim inşallah gelirim tatlım. Sevgilerimle..

      Sil
  4. Görseller çok güzelmiş Ablacım, buralardasın değil mi? Uzak bir yerlere gitmiyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım gitmiyorum da, saatleri yetiremiyorum. Tatil mi o nasıl bir şey ki..:((
      Sevgilerimle..

      Sil
  5. Vuslatcığım masmavi bir dünya ve huzuru avuçlarımıza bırakıp nereye gidiyorsun kardeşim:) Benim huzurum için, senin hep buralarda olman lazım:)Sevgiler en kocamanından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burdayım Nilgüncüm bir yere gitmiyorum, gittiğim yer banyo, mutfak, çamaşır ipleri, ütü masasının başı, kah skp ta kızımın yanı, kah 84 lük kızımın sorunları derken dinlenmeye, yazmaya, okumaya vakit bulamaz oldum yine. Yazın çamaşır, ütü vs daha çok oluyor. Ve ben haftanın 7 günü çalışıyorum malesef:(( 5 gün iş, 2 gün ev..Ne zaman kaçıyoz Toronto'ya :))
      >>>>>>>>Sevgilerimle canım benim..

      Sil
    2. Bak Vuslat! bu kadarına razıyım ama daha uzağa sakın gideyim deme bana:))) Şimdi diyorsundur ki:) " Bu kadın da başıma bela oldu" :))) Deme kardeşim:) Benim dingin arkadaşım. O söylediğin işler benim de başımda... Bazen hangisinden başlıyayım diye bakıyorum... Sonra da "Nilgün boş ver hiç birini yapma... Yap bir delilik" diyorum:)) Sonra da kalkıp paşa paşa yapıyorum:) Böyle bir şey işte... Sağlıklı olalım da yapalım. Toronto deyince:) Aklım orada. Şu uçak korkumu çözersem, beni kimse tutamaz herhalde. Günün birinde niye olmasın! Belki de; Bir gün kapısını tıklatırız Emelimizin:) Emin ol! O gün çayı hazır bekliyor olacak:)))

      Sil
  6. Amin ablacım aldım kabul ettim eline sağlık kuzun öptü:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetlim benim ben de seni çooook öptüm. Canım.

      Sil
  7. tatile gidiyorsun herhalde.
    iyi dinleen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdeee bu bir iki hafta acaip dolu olacağım malesef..Sonra belki ramazanda rahat ederim inşallah..Sevgiler.. Yarın hep seni ve diğer dostları okuyacağım..

      Sil
  8. bende seni çok seviyorum vuslatım,çabuk dön :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhancım, kısmetse yarın niyetli olacağım bütün gün ayaklarımı uzatıp sörf yapacağım o yüzden şimdi gidiyorum demiştim. Gittiğim yer temizlik malzeme dolabımın başıydı ki.( arkadaşlar tatile çıkıyom sanmışlar:)

      Sil
    2. Çok öptüm tatlım..

      Sil
    3. Birder çok öptüm seni Reyhancım..

      Sil
  9. Sevgiler vuslatım... :)) en kısa zamanda dönersin herhalde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın, hayırlısı ile yarın hepinizdeyim:)) Sevgiler Hanifem..

      Sil
  10. Bizde seni cok seviyoruz Vuslatcım.

    YanıtlaSil
  11. İnşaallah sadece tatile falan gidiyorsundur. Tamamen gitmiyorsundur umarım, şimdilik dediğin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok bir yere gittiğim yok tatlım. Ev işlerimi yapmaya gidiyorum yazamayabilirim anlamındaydı. Yarın görüşürüz hayırlısı ile..Sevgilerimle.

      Sil
    2. Bizim de bir taşınma durumumuz var. Sanırım Ramazan-ı şeriften sonra olacak. O zaman ben de ara veririm mecburen.

      Sil
  12. canım, bir mail de yollamıştım ama eline geçmedi sanırım.. plaket ve hediyelerin için bir kargo adresi göndermen olası mıdır? blogstar@bloglarmahallesi.com adresine.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam uğruyacağım tatlım. Sevgilerimle..

      Sil
  13. ben yazını farklı algılamışım galiba...şimdi dikkatimi çekti diğer yorumlar... bir yere gitmiyorsun değil mi??? tatile gidiyorsan ayrı... ama uzun süreli ayrılık olmasın be vuslatım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sürekli, ne tatile, çamaşıra bulaşığa, meloş ile uğraşmaya, ütü yapmaya..Nereye gidebilirim ki..:((
      Yarın dolaşacağım dostları. Sevgilerimle..

      Sil
    2. ohhh yaww!! brahatlattın... diğer yorumları okuyana kadar aklıma kötü bir şey gelmemişti... sonra dedim ne oluyor?? şimdi rahatladım....teşekkürler...

      Sil
  14. Yaz Yağmuru yine yağdırdın yüreğime çisil çisil
    kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar.

    İnsana huzur veren bu fotoğraflarla birlikte duygularınızı yansıtan cümlelerinizden anlaşılıyor ki, bir müddet yoksunuz. İnşaAllah hayırlı bir nedenle bir müddet yoksunuzdur. En kısa zamanda tekrar bloglarınızda olmanızı dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok buralardayım Recep bey. Birkaç gün yoğun olacağımda o nedenle gidiyorum demiştim. Yoksa buralardayım. Selam ve saygılarımla..

      Sil
  16. Avuçlarımızdaki bu güzel dünyanın içinde sen yoksan olmaz Vuslatım. Şimdilik demişsin, o zaman çabuk dön lütfen canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam yarın sendeyim:))) Canım çoook öptüm..

      Sil
  17. tatile çıkar gibi yazmışsın ki ama.
    sanki uzun zaman bloga uğramıcan gibi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında perim kaçtı onu yakalamaya gidecektim, belki bu şarkımı ben perimi yakalamaya çalışırken sizede banada iyi gelir demiştim aaa bi baktım herkes tatile çıkıyom sanmış. O yüzden şimdi işe güce ara verdim sizlerleyim:))

      Sil
  18. bi deee, artık evden girebiliyosun artık bloga bi süredir.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her zaman yada şiöyle diyim geceleri evden girip okuyodum ki sizleri.. Bazen çok yorgun oluyorum sırf evden giriyorum okuyorum yatıyorum, yazmak ve yorumlamak işte fırsat bulduğum zamanlara denk getiriyordum. Şimdi ne zaman 3 dakka bulursam bir arkadaşımızı okusam kar kardır havasınındayım..İşte böyle...
      Çokkk sevgili deep'im. Seni sevdiğimi biliyon demi kuzummeeeeemmmm:))

      Sil
  19. Vustlat... Nilgun... Ne bu Toronto sohbeti? Gelin, gelin, geliiiin. Ne guzel oluuur. Cook seviniriz inanin. Nilguncugum, su ucak korkusu bende de var inan ama mecbur Turkiyeye gelip gidiyorum. Ilac aldinmi oradan uyuyup burada uyanirsin :-) Vustlatcigim, insallah fazla uzak kalip bize kendini ozletmezsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Şulecim bu bir gün Nilgünle sohpetimizde başladı. Şimdi ara sıra takılıyoruz işte birbirimize Emele gidelim diye.. Uçak mı benden fazla korkan olmaz herhalde. Ama çok gerektikçe biniyorum işte. İnene kadar diken üstünde yanımdakinin elini tutarak falan..Öyle ilaç da içemiyorum. İşte NNilgünle el ele korka korka geleceğiz bir gün size..:)) Canım davetin için bin kere teşekkürler. Sevgilerimle.

      Sil
  20. Vuslatcim artik ne zaman kacacaksaniz kacin gelin bekliyorum havamizda isinmisken bahcede keyif yapalim, Niagaraya gidelim, saraplari icelim..ay pardon sen uzum yersin..Nilgunle ben sarap iceriz:) Suleyide aliriz tabiki onada gider kaliriz girls night out yapariz:))
    Canim umarim huzur dolu baris dolu, kimsenin kimseyi incitmedigi dovmedigi gazlamadigi bir Turkiye ve dunya olsun diyorum..sen yogun ben , bizler yogun arada bulusuyoruz iste boyle guzel ortamlarda masmavi gokyuzunde denizde..sarildim sevgiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim gelecez gelecez de duygusal sebepleri bir türlü aşamıyoruz ki:)) Ne yalan söyliyeyim senin oraya gelebilmek için baya bir duygusal sebebi bertaraf etmeli..Sanırsam 2-3 londra git gel kadar 1 toronto.. Uzun uçak yolculuğu da cabası..Dur bakalım..Belki Londrada buluşacaz ya siz gelirsiniz ben ve nilgün giderim falan..
      Bende sarıldım sana.. Sıkı sıkı..Sevgiyle..

      Sil
  21. Vuslat Abla bu kaçışta bol dinlenmeli günlerin olsun. Ara da lazım tabi...
    Tanımıyorum ama seviyorum seni..
    Kandiliniz mübarek olsun, iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm tatlım kanepeyi bilem kapamadım hele kumandayı hiç elime alamadım. Dinlendimmi hayır ama yinede çok dinçim. Sizlerle bir arada olunca yorgunluğu unuttum. Sevgilerimle tatlım..

      Sil
  22. bende senı sevıyorum vuslatcım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..