06 Haziran 2013

KEŞKE HAYAT BÖYLE OLSA... GÖKKUŞAĞI BİLE 7 RENK İKEN GÜZEL..








Bak kardeşim
Elini ver bana
Gel kardeşim
Neşe getirdim sana
Al kardeşim
Ye, iç, gül, oyna
Sar kardeşim
Kolunu boynuma
Sev kardeşim
Canım feda yoluna
Tap kardeşim
Tüm insanlara
Dünyaya geldik bir kere
Kavgayı bırak her gün bu şarkımı söyle
Sevdikçe güler her çehre
Amaçlar hep bir olsun
Kalpler birlikte
Dünyaya geldik bir kere
Kavgayı bırak her gün bu şarkımı söyle
Sevdikçe güler her çehre
Mutluluklar bir olsun
Acı birlikte...

KEŞKE, tüm insanlar birbirini sevse, tahammül gösterse, karşısındakini olduğu gibi kabul etse, paylaşmayı bilse...

KEŞKE..




29 yorum:

  1. Bir gun olurmu dersin Vuslatcim?? Umudumuzu yitirmemek lazim ama biraz uzak ihtimal gibi diyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur Emel'cimm. Yeter ki ALİ BABANIN SAATİ 12'ye gelmeden DURMASIN..Herkes, her düşünce her birey DEMOKRASİ'ye inansın, herkes bir adım fedakarlık etsin..

      Hep karşıdan beklemesin..

      Sevgilerimle..

      Sil
  2. Olur tabiki neden olmasın Vuslatım? hepimiz Allahın yarattığı insanlarız ve Allah önünde eşitiz dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepimiz insanız ve eşitiz..Birbirimize tahammül edelim saygı gösterelim..Açıktan kapalıya, kapalıdan açığa..Hepimiz Allah kuluyuz..

      Sil
  3. Bence her şeyin bir kırılma noktası var. Belki birlik için; yaşanması gerekenler, içinde bulunduğumuz durumdu. "Sabırla koruk, helva olur" der, deneyimliler. Sakin, vicdani,hoşgörülü her tutum, hakkettiği karşılığı bulacaktır. İnanıyorum. Sevgiler can arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim her zaman her şey güzel olacak elbet..Canımsın benim..(Bak bide canımı helva istettin)..

      Sil
  4. olur tabii kiii.
    aslı'nın da bugün dediği gibi sesimizi duyurursak olur tabii.
    aslı'nın yine dediği gibi, taraf veya tarafsız olmadan, eşitiz işteeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşitiz tabi deep.. Ve tüm seslere eşitiz..:)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Keşke...İyi dileklerine katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Hüseyin Bey eminim sizinde kalbinizden güzel dilekler geçiyordur..

      Sil
  7. Keske vuslat ablacım..Keske :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgün her şey çok güzel olacak..Penelopem öptüm seni ve bebeciklerini..

      Sil
  8. Keşke olsalar vuslatım ama nerdeee... Oysa hepimiz tek bir Allah'ın kullarıyız. Yaratılan herkese yetecek kadar Rabbim nimetlerini bizler için yaratmış. lakin insanların doymak bilmeyen hırsları, gözlerinin açlığı söylediğin güzel erdemli davranışın gerçekleşmesini engelliyor maalesef. Ama yine de umudu yitirmemek lazım diyorum ne dersin?
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut her zaman vardı. Ben hayatın daha güzel ve tüm insanların ne olursa olsun SEVGİ DERGAHINDA buluşacağına inanıyorum..Sevgilerimle..

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Canım benim çok güzel günler yaşayayılım, el ele, hep birlikte, Hz.Mevlana'nın dediği gibi 'ne olursan ol gel ' diye çağırmış ya SEVGİ'de, HOŞGÖRÜ'de buluşacağız elbet bir gün bir yerde..

      Sil
  10. Bu son olaylar hepimizi üzdü .nekadar tahammülsüz insanlar var değilmi.umarım hepimiz vatanimizin kıymetini de biliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım herşey çok güzel olur ve herkes memnun mesut olur. Herkes, ama herkes...

      Sil
  11. BOSUNA DEMEMISLER BIRLIKTEN GUC DOGAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eLBETTE FERHAT'CIM İNSAN BİRLİK OLMALI BİRBİRİNE TAHAMMÜL EDİP ZEVK VE BEĞENİLERİNE SAYGI DUYMALI..tEŞEKKÜR EDERİM YORUMUNA..

      Sil
  12. birimiz hepimiz hepimiz birimiz diyebilen bir Turkiye için !!!
    Biz Avrupadaki Turkler daha bir kenetliyiz belki mecburiyetten dolayi belki hasretten ama birbirimizin degerini fekalade iyi biliriz, gercekten biz goruyoruz ki Turk'un turkten baska dostu yoktur, bunu tecrube konusuyor... Birbirimizin degerini bilelim çunki yalniz kalirsak bir hamlede yok etmek için teneda beklemekteler her an!!!!
    Allah yardimcimiz olsun vuslat ablacim bu yazin için ayriyeten tesekur ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablasın bir tanesiiii canım çok haklısın dostumuz yok ama kendimizi de iyi anlatamıyoruz. Önce bizi içten içe yıkmalarına, içimizi kemirmelerine meydan veriyoruz sonra yıkılmak muktedir oluyor.. Bencede birlik ve beraberliğimizi hep korumalıyız Edacımmm canım benimm.Bende uğradığın için teşekkür ederim. sevgilerimle..

      Sil
  13. ben geldim canım ablam halimi hatrımı sorar canım benim:))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..