12 Haziran 2013

İYİLEŞİYORUM...










Neyin Varsa Kaldırıp Çöpe Attım
Saçlarımı Kestirdim Hemen Sarıya Boyattım
Bitanem Diye Kaydetmiştim Ya Hani Telefonuma,
Sildim Derhal Herkes Gibi Adını Yazdım
Sensizlik Bana Çok İyi Geldi
Ne Kadar Da İhmal Etmişim Kendimi
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki

Attım Kendimi Sokaklara
Dokundum Sarhoş, Yabancı Ellere
Üstelikte Hiç Pişman Olmadım
Ama Halimden De Hiç Memnum Kalmadım
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki

Aslında İyiyim Gerçekten
Bir Kere Özgür Hissediyorum Kendimi
Çapraz Yatıyorum Yatakta
Oh Be Diyorum Herşey Tamamen Benim Artık
Canım Ne İsterse Onu Yapıyorum
Ama Bazen Bilhassa Akşam Olurken Bir Tuhaflık Olmuyor Değil
Sızlıyorum…
Özlüyorum…
Resimlerini Atamıyorum Mesala.
Bakamıyorum.
Kızıyorum. Çok Kızıyorum.
Üzmek İstiyorum Seni. Canını Yakmak İstiyorum.
Sonra Yatışıyorum.
Sana Da Üzülüyorum
Ama İyileşiyorum Ya. İyileşiyorum
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki
Umrumda Değil, İyi Ki Bitti
Omuzlarımdan Koca Bir Yük Gitti
Çoktan Alıştım Yokluğuna, İnan Ki


Romantik bir slow iyi gider diye düşündüm..
Haydi İYİLEŞELİM...

34 yorum:

  1. Vuslatım harikasın:) Sözlerine dikkat etmemiştim,sadece nakarat kısmı ucundan,kıyısından kalmış aklımda:) Benim kadar, aşka sevdaya inanmayan bile, bazı mısralara gülümsedi:))) Eline sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm beğenmene sevindim. Haydi İyileşelim..Silelim kötü olan her şeyi.
      Aşka inanmamak mı?..Aaa olurmu ya Nilgüncüm. Aşk olmadan olurmu. Aşk sadece karşı cinse değil ki. İnsan yaradana aşık olur, doğaya aşık olur, bir söze aşık olur, bir düşünceye aşık olur, bir düşünüre aşık olur..

      Aşk insan hayatının en olmazsa olmaz duygusudur. Bence sen de o kollarındaki ufaklığa aşıksın..Haksızmıyım?..

      Sil
    2. Hah! o dediğin sevda, alabildiğince büyük:) Bak orada haklısın. Aşk bence mantığın olmadığı ya da mantığın tatile çıktığı anlarda oluşan bir olgu. Ne yazık ki benimki hiç tatil yapmadı:)))) Seni çok seviyorum arkadaşım.:)))

      Sil
  2. "Sildim Derhal Herkes Gibi Adını Yazdım"

    Tamamen de silememiş yani. Ben böyle bir zamanlar arkadaşım olan kişilerin numaralarını topyekün silerim. Bir daha kazara aramayayım diye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unut unuttuğu yerde, adını anmaya değmez de sonraaa yeni birilerini yaz o listeye..

      Sil
    2. Sevgilerimle..Canımmm

      Sil
  3. Bu sıralar ben de bu şarkıyı dinliyorum. Sertap'ın yorumu muhteşem!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel değilmi canım..bayılıyorum..Sevgilerimle.

      Sil
  4. Bu günlerde yazasım gelmiyor ablacım ondan uzak kaldım biraz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeleceksin inanıyorum. Çoook öptüm tatlım..

      Sil
  5. Ben de iyileşmek istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlım. Tarafsız ve her iki yanın doğrularını yanlışlarını alt alta sıralarsak objektif olursak herşey düzelecektir..

      Sil
  6. insallah...ama bu medyalarda bir sussa dahada bir iyilesicez Allah'in izniyle vuslat ablacim ha bu arada sorularini cevapladigimi zannediyorum ;) gelip bakabilirsin, opuldunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın tatlım her şey yerinde susmayı bilmekten geçiyor..Canımmm geldim baktım okudum öptüm ayrıldım:)))

      Sil
  7. iyileştim Hem de çok Iyiyim :)

    YanıtlaSil
  8. canımm vuslat ablacığım ,çook guzel bir paylaşım yapmışsın... cook opuyorum...

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm teşekkür ederim bende öptüm..

      Sil
  9. ne güzel değil mi.
    herkesin söleyebileceği sözler.
    :)
    çapraz yatmak büyük mutluluk bu arada.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa hiç denemedim. Dur bi adamı anasının odasına postalayayım, çapraz yatayım bir gün:))

      Sil
  10. bu aralar bu şarkı benimde favorilerim arasında,sözleri de yorum da harika.birde senin blogdan dinleyeyim belki daha çok severim :)kendine iyi bak vuslatım...

    YanıtlaSil
  11. Ablacım döndüm benn :)
    ve seni seviyorum..

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence güzel birşey yazmıştın olsun ben senin güzel gönlünü biliyorum yazmasanda, silsende:)))

      Sil
  13. Vuslatcim..galiba memleketten uzakta olunca bircok seydende mahrum oluyoruz:( Sarkiyi ilk kez simdi dinledim:))) romantik romantik...askli meskli..iyilesiyorum (ama ben hala iyilesemedim yarin yine doc a gidecem- corbada yok yapan:) )
    sarildim sarmaladim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçak içine sıcak sıvı alan uçak bileti bulamadım canımın içi.. Yoksa boool tavuk etli, tavuk suyuna domatesli şehriye çorbanı Sıcak sıcak getirecektim olmadı üzgünüm:(
      Çok öptümmm..

      Sil
  14. Merhabalar,

    Omuzlarda taşınan sevgi, sevgi olmaktan çıkınca insana taşınması çok ağır bir yük olur. Bu yükten kurtulununca da insan rahatlar ve onun yokluğu insana ızdırap vermez. Tıpkı sizin dizelerinizde yer aldığı gibi.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun. İki haftadır blog sayfamda yoktum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumunuza Recep bey. Ayrıca evet bir süredir yoktunuz. Görüşmek dileği ile..

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..