26 Aralık 2011

RİSKMİ KEŞKEMİ...

Hayatımı kökten değiştirebilecek gücüm olsaydı keşke. Gözlük takacağıma, risk taksaydım gözlerime.
Yaşadığımı, yaşayacağımı arkamda bırakıp yürüyüp gitmek isterdim. Kendimi değiştirmek. Herşeyimi değiştirmek. 
Yüksekten korkarım mesela, ama dağcı olsaydım olabilseydim. Özgürce tırmansaydım yeryüzüne tepeden baksaydım.
Yazar olsaydım, yazan, hayattan hayata dalan. Herşeyi okumak, araştırmak, sonrada yazabilecek kadar umman olmak zor geliyor şimdi bana. Keşkede olabilsem.
Yada fotoğraf  sanatçısı olsam. Dağlarda ki karı, yaylalarda ki hafif rüzgarı. Daldaki son yaprağı, ilkbahardaki tomur tomur tomurcağı. Yaza serinlik katan denizi, denizin üstündeki güneşi. Çekseydim kare kare dünyanın her yerini her gizini.
Bir mutfağım olsa. Bol da malzemem. Şaşaadan uzak lezzeti tanıtsam. Ben pişirsem sen yesen. Beğensen. Eline sağlık desen..
Eleştirmen olsaydım. Birgün bir film eleştirseydim. Bir gün bir sanatı, sanatçıyı. Mesela benim gibi çala kalem, bir şimdiki zamanda, bir geniş zamanda, bir gelecek zamanda kaybolan yazıları yazanı ve kendini de yazar sananı eleştiriye boğsaydım..
Başka bir ülkeye gitsem mesela. Çalışsam, çabalasam, çok yorulsamda genede gece yarısı bencillikle yapılan şahsi zamlardan uzak dursam, habersiz kalsam. Bir de uyumayanları topumuza özelliklede yaşlımıza, dulumuza posta koyanları. Yerden yere vursaydım..:(
Risk alaydım mesela, adımı diyeydim. Diyebileydim.
Yaşadığımı, yaşayacağımı arkamda bırakıp yürüyüp gidebileydim..
İmza: VuslaT 

2 yorum:

  1. uçaktan yada yamaçtan paraşütle atlamak isterdim yüksekten korkmasaydım, ıssız bir dağ evinde yaşamak isterdim, ıssızlıkten ürkmeseydim.. Yine kalemini hepimizin duygularına batırmışsın mürekkep gibi, yazmış, yazmışsın.. Ellerine , yüreğine sağlık....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..