28 Aralık 2011

ÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ...

Zaman koşarak geçip gider yanından.
Ne doğduğun günü hatırlarsın, nede öldüğün günü hatırlatacaksın.

Hatırlamalısın,
Doğum günlerini, 


Ölüm günlerini,  


İkisinin arasındaki yaşam günlerini...




Gençlikle , geçip giden-çatıp gelen ihtiyarlık
 ele ele vererek;
 yaşamın özel ve güzel günlerini hatıralarında canlı tutmalıdırlar...
 Biriktirdiğimiz anılar, gezdiğimiz, gördüğümüz yerler-mekanlar, dostlar, dostluklar. 
Lakin; her geçen günü hatırlamayabiliriz, ama bizde izi olan dostlarımızın, arkadaşlarımızın yada özelimizi paylaşmasak da yanında zaman geçirmekten keyif aldığımız tanışlarımızın, doğum günlerini hatırlamak, kutlamak, mutluluğunu paylaşmak, mutsuzluğuna omuz olmak gerekir.
Öyle bir geçer ki zaman...
Bir doğum günleri kalır hatırladığın anılarında.
Birde gülücükler, temenniler,
Dualar, vedalar.

Bugün benim doğum günüm.
'Uzun İnce Bir Yoldayım Gidiyorum Gündüz Gece. Bilmiyorum Ne Haldeyim Gidiyorum Gündüz Gece. Dünyaya Geldiğim Anda Yürüdüm Aynı Zamanda İki Kapılı Bir Handa Gidiyorum Gündüz Gece'
Gündüzlerim ve gecelerimde, yürüdüğüm bu yolda, iki kapılı bu handa, tüm hatırlayanlarım yanımda...
İmza:VuslaT

3 yorum:

  1. SENİ SEVİYORUM İYİKİ VARSIN, İYİKİ DOĞDUN..:)KALP-KALP-KALP

    YanıtlaSil
  2. bende seni seviyorum. seni sevenleride seviyorum.:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..