31 Aralık 2014

SAĞLIK, MUTLULUK VE BEREKET YIĞILSIN YOLLARIMIZA, YUVALARIMIZA..



Ah benim güzel yavru ceylanım.


Yağ kar yağ!, lapa lapa yağ. Bereket getir dünyama. Temizle kirleri, kötülükleri..


İşte yine bir yıl bitti.
Bazen güldük, bazen üzüldük.
Ve sonuna geldik..

Şimdi umuda kapı açma zamanı. Geçmişi arkada bırakıp, geleceği karşılama zamanı.

Herkes kendi inancına, kendi yaşam tarzına uygun karşılar yeni yılı. Kendince umutlar besler, kendince hayallerinin peşinden gider.

Başkasına ait kötülük ve başkalarının şerrini isteyen bir kalp olmadıkça, Yüce Allah'ım hepimizin dualarını, hayallerini, isteklerini kabul etsin inşallah. Kötü kalplerin duaları duyulmasın, yerini bulmasın.

Dünya güzel olsun. Yaşanılası bir çevrede, yaşanılası bir ortamda, iyiye dair ne varsa yolumuza çıksın. Baktığımız her yerde mucizevi bir güzellik ile karşılaşalım..

Karlar yağsın kışlarımıza.
Çiçekler açsın ilkbaharımızda.
Güneş ısıtsın kalplerimizi yaz sıcağında,
Vakti gelince kavuşsun son yaprak, güz rüzgarlarına..

Hayat hep; kocaman, kocaman mutluluklar, yeniden, yeniden heyecanlar ile sarıp sarmalasın hepinizi.. Yeni yılınız kutlu, sağlık ve huzurunuz daim olsun..



Hep çok sevmişimdir Kar ve Kardan Adamları..Kardan da olsa aile görüntüsünü..
Sıcak bir yuvayı..


66 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Gülşahım. Çoook öptüm. Herşey gönlünce olsun..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Havvacım. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..

      Sil
  3. Kardan adamlar kardan bile olsa sıcacık duruyor.
    Mutlu seneler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Gamzecim. Evet kardan adamlar şirin ve sıcak =D Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..

      Sil
  4. Vuslat 'ım canım, çok özledim seni . Bunca ay sonra bloguma yeni girebildim . Sen ve ailen için sağlık mutluluk , huzur dolu bir yıl olsun .
    Sevgiler.
    Seni ihmal ettiği için çok utanan Erguvan ' ın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Zeynepcim. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun.. Utanmana gerek yok Erguvanım, ben bile kendimi ihmal ediyorum =D =D Çok seviyorum seni çoook.

      Sil
  5. Sevgili Vuslatim. Ne kadar Sevgi dolusun. Sen oyle oldukca etrafinda hep sevgi olacaktir mutlaka. Dualarinin hepsine butun kalbimle Amin diyorum. 2015 hepimize ugurlu gelsin. Mutlu yillar canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Şulem. Güzel sözlerin için teşekkür ederim. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..

      Sil
  6. Sevgili vuslatım. Yeni yılda sevgi, huzur, mutluluk, dostluk dolaşsın ömüründe... Yeni yılın kutlu mutlu bereketli olsun canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Hanifecim. Güzel sözlerinle onore ettin beni.. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  7. Ne de güzel yazmışsın canım Vuslat'ım. her tümcene yürekten katılıyorum. Güzel dileklerin gerçek olsun! Sevgimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Begonvilli Evim.. Güzel sözlerinle çok mutlu ettin beni.. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  8. Can dostum;) senden gelen yazı görünce, koşa koşa geliyorum köşene. Haydi artık çok dinlendin, sık sık gel ve ısıt hayatlarımızı. Sıcacık yazılarını ve seni arıyorum bilesin istedim.;) mutlu yıllar cancağızım. Haydi artık kalmak üzere gel lütfen;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sıcak bir arkadaşsın sen Nilgüncüm. Teşekkür ederim. Sevgiyle kal. Canım benim..Mutlu seneler Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  9. Mutlu yıllar Vuslatcığım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Cepaynam. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  10. mutlu yıllar canım hoş bir yazı olmuş.Blogunu çok sevdim ve üye oldum seni de benimkine beklerim :)
    https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler evin tek kızı mona. Hoşgeldin dünyama. Gelirim gelirim =D Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  11. AMİNNN:))BİZİ ÇOK GÜZEL KUCAKLASIN YENİ YIL SEVGİLİ VUSLATIM:))YAZIN ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ İÇİME İŞLEDİN...EVİNİN İÇİ TORUNLARININ ARZULANAN ÇIĞLIKLARIYLA DOLSUN CANIM BAKİ MUHABBETLERİMLE:))GÖNLÜNDEN GEÇEN GÜZELLİKLERİN HEPSİNİ MEVLAM SANA TATDIRSIN YAŞATSIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın diyorum başka birşey diyemiyorum beni benden aldın gittin. Teşekkür ederim. Teşekkür ederim binmilyon kez Seni seviyorum..

      Sil
  12. Saglikli, mutlu, umutlu, guzel bir yil dileklerimle.

    Sevgiler,

    Asuman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Masmavi gökyüzü Asumanım..Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  13. Mutlu yıllar Vuslat'cım yeni yılda herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler pembe kekikimmmm.Çoook öptüm. Seninde Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  14. Mutlu, huzurlu ve sağlık dolu nice yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu senelerSultancım. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  15. Mutlu yıllarrr ablacımmm:)Amin diyorum tüm dilek ve temennilerine ama en çok da '' Kötü kalplerin duaları duyulmasın, yerini bulmasın.''Dileğine :-)Kocaman öpüyor ve muhteşem bir 2015 diliyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu senelerZeynepcim..Eee tabi kötü kalplerin duaları kabul olmasın inşallah.. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  16. Canımmmm ablam musmutlu yılların olsun, gönlün huzur dolsun, sağlığın sıhate hastalıkların şifaya kavuşsun, Sıcacık yuvan,neşeli günlerin daim olsun :))öpüldün! Kocaman kocaman !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Edammm. Amin güzel dileklerin için canparem. Güzel kızım, kardeşim canım. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  17. Canım geçte olsa yeni yılın kutlu olsun, Dileklerin için yürekten amin, sana , bana, hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Elifcim.Geç olsun güç olmasın derler =D Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  18. Allah gelen yılda geçen yılı aratmasın ablam, öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn tatlı anne.. Mutlu seneler ailecek hepinize. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  19. Canim yagmur yureklim. Her sey gonlunce olsun opuyorum birde s.c.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçları deniz yıldızlı güzel kuğum Mutlu seneler sanada. Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. Sen benim kalbimin içindesin daima zaten. Hiç göndermiyorum ki seni... :* öpücükler ablam..

      Sil
  21. "Şimdi umuda kapı açma zamanı"... Her günün insanımız için rahat bir yaşam kaynağı olması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerinize Hüseyin bey. Mutlu seneler. Her şey gönlünüzce olsun..Selamlar..

      Sil
  22. Ayyyy Vuslatım ben senin blog diye gittim bir başka bloğa tema değişik cık cıkk acaba Vuslatım temayı mı değiştirdi filan dedim bir de öyle çok aceleye getirdim ki bir güzel de yorum yazdım yolladım oraya bak aşağıda ki yorumumu yazdım utandım sonrası çünkü hiç tanımadığım değerli bir blogtu orası demez mi şimdi düşünmez mi Allah Allah bu da nereden düştü damdan düşer gibi diye filan böyle kuruntu yaptım kendime.Bak aynen sana diye yazdığım yorumumu buraya kopyalıyorum dedim ya çok acelem vardı canımın içi:))Çok öpüyor sarılıyorum ve en rahat bir zamanımda gelip bol bol okuyacağım güzel yazılarını.
    ******************************************************************************

    Canımmm geldim baktım ve hemen gerisin geri döndüm gelişim seni asla unutmadığımı belirtmek için ve hep aklımdasın bir gün öğlen sonrası bloğuna gelip tek tek okuyarak keyifli gün geçireceğim kahvem ve de çayımda yanımda olacak hani bu gelişim biraz derler ya ateş almaya mı geldin vallahi ona benzedi beni affet canımm seni ve bloğunu çok çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni çok sevdiğimi biliyorsun değilmi. Canımsınnnnn. Çok öptüm çok sevgiyle sarıldım.

      Sil
    2. Seni çok sevdiğimi biliyorsun değilmi. Canımsınnnnn. Çok öptüm çok sevgiyle sarıldım.

      Sil
    3. Sen seni ne çok sevdiğimi biliyorsun değilmi.. Sıkı hemde sımsıkı sarıldım sana..Mutlu yıllar canım Macidem..

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Hayırlı bol müşterileriniz olsun inşallah. Tekrar iyi seneler.

      Sil
  24. gördün müüüüüü naaaaptııııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördümmm gördüm gurur duydum seninle...

      Sil
  25. Canım vuslatım benim, seni çok özlemişim :( evet son zamanlarda firariyim ama geçerli bir sürü nedenim var. Yeniden okuyabilmek seni çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik af ettim ama sakın bana benzeme. Bi,zi Aslısız bırakma. Mutlu seneler canım benim..Çok öptüm.

      Sil
  26. Hadi abla yaaaa!!! Gel artııık!!! Özledik seniii!!!

    YanıtlaSil
  27. yorumlarını sorularını yanıtladım ama sen göremedin yorum çok ya ondan bak yorumların sonuna gelince bir kaç defa "daha fazla yorum yükle" ye tıklayınca geliyor hepsisiiii akıllım :) ya unuttun mu yaa sen anne ben ve eda kardeşiz yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben anne sen ve Eda çocuklarım :* Sizi seviyorum çokkk

      Sil
  28. Yaz yağmurum seni bekliyoruz özlüyoruz :(( hani iyi OLDUĞUNU bilsek ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım geliyorum, geleceğim, gelmeliyim.. Ssssssss seviyorum.

      Sil
  29. Nerelerdesin Ablacım, iyi misin? Umarım herşey yolundadır sadece yoğunluktan yazamıyorsundur. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu seneler Sevdacım..Çoook öptüm. Her şey gönlünce olsun..Sevgilerimle..

      Sil
  30. Ablacım neredesin? Neden bu kadar uzun süredir sessizsin ??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok yoğundum, problemler, sorunlar, sorumluluklar.. Geleceğim inşallah. Sevgilerimle Nursalkımım..Öptüm seni.

      Sil
  31. Vuslatım sen de ben gibi uzun aralar veriyorsun artık, iyisin dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim iyiyim aslım, çok sorun ve sorumluluk vardı üstümde. Bakalım belki bundan sonra rahatlarım kimbilir. Çok öptüm.

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..