07 Nisan 2014

SESSİZLİKTEN YORULDUM ve KISACIK BİR AN İÇİN DÖNDÜM..Musmutluyum.





Biliyorum suçluyum!.

Sade ve Derin'in tanıtım yazısı için bıraktığınız yorumları cevaplamaya giderken, aklıma gelen 'Anka' hikayesini yazayım daha sonra o cevaplara geçerim dedim, olmadı!. Suçluyum.

Siz; 7 iklime ulaşmaya çalışan kuşun hihayesini okurken ben kâh ders çalışırım, kâh uğrar sizleri okurum iki satır karalayamasam da dedim, dediklerimi gerçekleştiremedim:(. Suçluyum.

Ara sıra uğradım, ne yazdığınıza baktım lakin ne yorum bıraktım ne de en ufak bir iz. Suçluyum..

Bazen kendimi kendime sığdıramıyorum. Bazen de küçücük ben kendimdeki koca boşluğu dolduramıyor, içimde bir yerlerde kayboluyorum. Bazı zamanlarda ise kendime bile uğrayamıyorum.

Neler oldu bu bir buçuk ay da?.

Karlar yağmadı, yollar kapanmadı. Ama benim kelimelerim yol iz bulamadı, sevdiklerine kavuşamadı.

Ne yaptım bu sürede?. 

Ülkemi seyrettim. Kâh üzülerek, kâh sevinerek.. Kendime ait fikirleri korudum, başkalarının fikirleri şiddet ve celâl içermiyor ise saygı duydum..

Hasta yeğenimin küçük kız kardeşi de aynı hastalık ile tanıştı, üzüldüm..

Anam, canım anam, cefakâr anam da hastalandı, yine üzüldüm..

Çoook misafirler ağırladım, çoğu yabancı.. Ülkemin güzel mutfağından her birine bin bir tat sundum, azıcık yoruldum..


Bazen böyle sofralar.. (Masadakiler: turşulu patates kavurması, ızgara köfte-mantar,-soğan, kornişon turşu, galeta ununa bulanarak kızartılmış kabak rulosu, yoğurtlu köz kapya ve patlıcan, muhtelif kızartma ve yoğurt, deniz börülcesi salatası, kıvırcık salata, sebzeli lazanya, kremalı ve üstü çukulata kaplı cevizli ekler baklava, kestane şekeri.
Yine karışık bir menü..:) 

Bazen tepsiye hazırlayıp yurt dışına yollamalar:))
Kadayıflı cevizli baklava yufkasından şirin rulolar..
Cüzdanımın ağzında aft çıktı, boş midesi, bağırsakları sızım sızım sızladı, guruldadı :))

Geçen yaz evi taşımıştım, bu kez de iş yerinde taşındık. 50 yıllık binadan yeni ama sevimsiz dev bir binaya, koliler, paketler, tonlarca kağıt, evrak vs. götürdük, yerleştik yerleştirdik..

Ne çay ocağımızın, ne lavabonun ne de mesai arkadaşlarımızın odalarının yolunu bulabildik; devasa binada:(. Her zaman ki gibi yeni eskiyi, gelen gideni arattı. Sizin anlayacağınız di'li zamanlar mış'lı zamanlarımıza el salladı..

Ders çalışamadım. Başımı bile kaşıyamadım çoğu zaman:(.

Aklım sizde..

.....'m ne paylaşmış, ......'m ne pişirmiş, .....'m ne dikmiş, ......'m nereye gitmiş, .....'m ne düşünmüş, ......'m kimin fikrini beğenmemiş, .....'m kimi alkışlamış.

.....'m ne yazmış, hangi hikayeyi peşine takmış..

Ya da kimler özlediğim kadar özlemiş:))

Daha pek çok şey oldu bu bir buçuk ay da..Ufak tefek ama beni doldurdu, durdurdu!.

İki dost ve kardeş blog kaçmış gitmiş benden:( Üzüldüm. Kim bilir fikirleri benimkinden farklıydı. Ben dünyanın tüm renklerini severim lakin en çok sevdiklerim hangisi belli etmemeye çalışırım belkide kaçaklar sadece siyahı, eflatunu, pembeyi seviyordur örneği gibi:). Olsun, ziyanı yok, gelen de, giden de yerinde sağ olsun..

Bir buçuk yıl sonra mezun olacağım. Kocaman kocaman makamlara talip olacağım.. Sonra; artık yeter deyip emekli memur olarak bu fani dünyadaki meşguliyetlerimin yönünü değiştireceğim..

O zamana kadar, şu diplomama bir ivme kazandırana kadar, hadi hedefi kısaltayım yaz tatiline kadar beni mazur görür müsünüz?..

Mesela arada kaçırdığım şeyler var ise ki mutlaka olacaktır, o zaman okumamı mazur karşılayacak mısınız?.

Gerçi; sessizlikten yoruldukça ben buradayım diye bağırırım.

Ben buradayım, beni unutmayım, öldüm, gittim, blogumu kapattım, sizi unuttum sanmayın!.

E'miiiiii?..

Ölene kadar dost'uz demi?..

42 yorum:

  1. Maşallah ablacım sesini duymak ve burada görmek harika SEVGİLER:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de sana kucak dolusu sevgiler Ayşemmmm <3

      Sil
  2. Herkesin arada kaçıp gitme özgürlüğü vardır değerli VuslaT :)
    İşlerinizde kolay gelsin, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Dae Laurelin..Allah herkesin işlerine kolaylıklar versin. Sevgilerimle..

      Sil
  3. Dostuz güzel arkadaşım. Fikirler, hissedilenler ayrı olabilir. Önemli olan " İNSAN" paydasında buluşabilmektir. "Vicdan" paydamız kalbimizi temsil ettiği sürece, dostluğumuz da ezel ve ebed ile ifade bulacaktır. Sevgiler güzel dost.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın çok teşekkür ederim destek olan güzel söalerine.. Sevgilerimle..

      Sil
  4. Seni sevmemek, seninle dost olmamak mümkün mü? Gönülden ölene kadar dostuz..Ama bizi çok ihmal etme..))Gönülden sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür edeim güzel düşüncene. Canı gönülden sarıldım sana. Sevgilerimle..

      Sil
  5. Ölene kadar dostuz dost olmasına ama dönüp de bulmamak var. Sen yine fazla arayı uzatma derim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Allah korusun hepinizi hep görmek isterim allah uzun ömürler, baki dost düşünceler nasip etsin hepimize..

      Sil
  6. Dost değil ölene kadar canız :) Ben seni çok özledim ablamm, çok özlettin kendini. O güzel sofralara bayıldımm, sadece güzel değil hünerli de bu muhteşem yürek :) Ellerine sağlık. Ne mutlu ki o sofralarda seninle aynı havayı soluyanlara, ne mutlu yakınında olanlara...

    Allah yardımcın olsun sınavlarında, gönlünden geçenin en güzeli senin olsun. Hasretle öpüyorum yanaklarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sen ne tatlısın ya.. Güzel yüreğinden bende hasretle öpüyorum.. Sevgiyle sarılıyorum en kısa zamanda Ankara'da bir sofrada buluşmak umuduyla..Öptüm kardeşim benim..

      Sil
  7. iyi oldugunu bilmek beni rahatlatti ablalarin birtanesiii! özlemistim seni inan :)) diplomani en kisa zamanda alman için Allah'a duaciyim! ayriyeten gayretine ve azmine hayranim ;) basarilar demiyorum basaricagina inaniyorum!!! veee kocaman kocamaaan! opuyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda'cım canımın içi şımarttın beni:))) Bende seni çok öpüyorum canım benim..Sevgiyle hasretle sarıldım sana...Canımsın.

      Sil
  8. Duygularına katılmamak elde değil. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hüseyin bey. Desteğinize ..Selam ve saygılarımla..

      Sil
  9. buradayım kı nereye gitcem de seni unutucam. Zati 2 ayda bir yurt dışında nerelere gitsem diye kafa yoruyom ya arada bir nete giriyom deer mişim. ne dediğimi ben de anlamadım ama dostuz dost :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. _____________ kucaman açtım kollarımı sıkı sıkı sarıldı ablan sana:) __________________

      Sil
  10. Ah bak sen Vuslat gelmissss:))) canim hosgelmisin,..hastalariniza saglik sifa diliyorum bos cuzdanina cok cok para..onca misafire cuzdanmi dayanirmis:)) hosgelmisin kisa an icinde olsa..cok cok calis, guzel yerlere talip ol, bakarsin yaninda ihtiyar sekreter olarak calisirim bellimi olur:))) keyifler olsun guzel yurekli dostum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanda aman ne sekreteri baş yardımcım olacaksın..İki yaşlanmamış yaşlı çalışırız birlikte:)))
      Çok öptüm seni..

      Sil
  11. Ah Vuslatım birbirimizi unutmak diye bir şey asla olamaz, sen yaza kadar izin istemişsin git ve her şeyi halledince gel. Bizler her zaman burada oluruz inşallah.
    Çok yoğunsun, taşınmalar, misafirler anlayabiliyorum seni. Ama ne olursa olsun bize geri dön tamam mı?
    Kaldı ki hepimiz yoğun günler yaşıyoruz unutmak olmasın. Ayrıca hasta olanlara geçmiş olsun diyorum ve kendini fazla yorma sende lütfen. Çok öpüyorum.
    Birde blogdan gidenler hep oluyor, bende de öyle ama olsun napalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcığım canımsın çok teşekkür ederim desteğine.. Kocaman sarıldım sana..Sevgilerimle..

      Sil
  12. Merhabalar Vuslat.

    Siz de benim gibi bir müddet blog sayfanızdan ve bloggerlerden ayrı kalmışsınız. Ben de öyle bir müddet blog sayfamdan ve bloggerlerden ayrıyım. Fırsat buldukça bloggerleri ziyaret etmeye çalışıyorum. İnşAllah işlerinizi halleder ve en kısa zamanda blog sayfanızın başına dönersiniz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekküre edrim Recep bey ziyaretinize ve desteğinize. Selam ve dalarım sizlerle..

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. Sevgilerimle..

      Sil
  14. Sen hiç bir şey yazma , "ce" yaz yeter. :) Unutulmazlardansın :)

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Evet ya şu zamanı bir yakalasam kulaklarını çekeceğim:))9
      Zamana şiddet ama napayım:))
      Sevgilerimle..

      Sil
  16. Sofra nefis görünüyor :)
    Unutmayız unutmayız :) dostuz tabiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm çok teşekkür ederim. Sevgiyle sarıldım sana..

      Sil
  17. seni unutmak mümkün müüüü :))
    bi gül yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Kuzummmm...

      Sil
  18. Dostuz Dostuz,hem benim aklima kötü birsey gelmemisti ki!!!Mutlaka basin kalabaliktir demistim...Dogru tahmin etmisim,fazlasiyla kalabalikmis:)))...Hastalara acil sifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın çok teşekkür ederim. Kocaman öptüm seni..

      Sil
  19. Bizler buradayız seni unutmayız canımm.Bende şu sıralar kendi inzivama çekileceğim kısa bir süreliğine kendini resetlemek adına bana çok iyi geliyor bu arada sırada kaçışlar sonra yine buralardayım.Sen de kendini fazla yorma ve özletme lütfen.Rabbim kolaylıklar versin tüm işlerinde sevgi ile sarılıp kucakladım canımmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim güzel yorumuna. Kocaman sarıldım sana..

      Sil
  20. hep aynı vuslatcığım..
    güncellemeyi aksatmasam da yoru.m yoruma yanıt işi aksıyor bende de...
    ama stres yok,suçluluk duygusu yok....diye telkin ediyorum kendime...
    biz keyif için buralardayız değil mi?

    unutmayalım bunu:)
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bazen zaman yetmiyor. Saatler 24 den 34 e falan mı çıksa bir günde..Sevgiyle sarıldım..

      Sil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..