04 Nisan 2012

YEĞEN AÇ ŞU TELEFONU...



Zırr. Zırrrrr. Zırr.
Üç çay, bir kahve, yanına birde soda getiriver, zahmet değilse.

Ayşe hanım çay sever, Veli bey kahveyi sade içer.


Akşama kadar koştur dur, çorapları hanım yamar, yur.

Cihan güzel fıkra anlatır, Zühtü'nün karısının baklavası bir başkadır. Nazır'ın etrafında hergün üç-beş müşteri bulunsun, Orkun'a yetişebilene aşk olsun. Laz Mustafa şoförlük öğrenir, Rezzak'a koronun assolisti denir.

Muhammet semazendir, tennuresini giyer, semasıyla mest eder, Murat askerden geldi artık evlenmek ister:)

Muammer insanlıkda birinci, zannımca şimdi kafeteryada idareci.

Erol uzun boylu yakışıklı bir fidandır, Cihat ocakdaki organizeyi yapandır.

Kışın -1 derecede üşümezler, yazın onsekiz derecede bile pişerler.

Sn.... beyin var onbeş misafiri; çayları, kahveleri soğutmadan getir bari.

Kahve de kırk yıldır hatır, karınca yanınızda solda sıfır kalır.

Arkadaşlar salı, çarşamba, perşembeyi sevmez; pazartesi, cuma da onları yormak benim içimden gelmez.

Genel Kurul oldumu zordur işleri, o günler buralarda çoktur müşteri.

Çay, kahve bahane, bizim ocakdaki herşey lezzetli ve şahane.

Ellerinize sağlık arkadaşlar, aman dikkat düşmesin boşlar..

Hımmmm mis gibi tavşan kanı, dünyanın hiçbir yerinde bilmezler demli çayın tadını...


:)))))))

Çalışana, yorulana, sana, bana, misafirlerimize; kahvenin kokusunu, çayın eşsiz buğusunu, ıhlamurun şifasını, oraletin alasını hazırlayan, sunan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz...

28 yorum:

  1. Yağmur yüreklim ben bu hafta hiç bir günü sevemedim üstümde tuhaf bir kırıklık var,şablonundaki
    toprak üstündeki yaprakların üzerine yatsam kollarımıda yana açsam saatlerce uyusam diyorum:))
    sevgilerimi bıraktım al onları tamamı:))

    YanıtlaSil
  2. Canım kuğum siyah kuğum zarif kuğum sevgilerini aldım, kalbimdeki başköşeye astım.Senden de sevgiler sana toprağa yatıp üşütme sonra. Kıyamam ağlarım.Seviyorum seni kocaman.

    YanıtlaSil
  3. sayfan çok güzel vuslat yazyağmurları inanki her yazdığını okumaya çalışıyorum zevkle okuyorum ben se iki parça karalıyorum sizlerle olmak için çok cici sözler yüreğine sağlık sevgiler selamlar ALLAHA emanet olun

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim sevili sayanlaruya. Beni mutlu ediyorsun bu güzel sözlerinle. Selamlar sende yüce alaht'a cc emanet ol.

    YanıtlaSil
  5. Canım nasıl da güzel ve kafiyeli yazmışsın . Yazına ve videoya bayıldım . Sevgilerimi yolluyorum .

    YanıtlaSil
  6. çayınızı içmedim ama yemekler pek nefis,
    inşallah allah kısmet eder de yine birgün gideriz.
    töbe gelmem dedim,
    bak birdaha gelemedim
    :( :))
    uyduramadım senin kadar

    YanıtlaSil
  7. Canım Zeynebim, çok teşekkür ediyorum sana, balkonunda banada bir yer açsana:))

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Luck: Aaaaaaaaaaaaaaaaaa sen yaşıyormusun?????.
    Selam gel gel bu ara zeytinyağlılar çok güzel. Ismarlayam sana. Sevgilerimle.
    Üstünede arkadaşların demlediği çay güzel gider.Öptüm.

    YanıtlaSil
  9. Çay, kahve, bu sıcak sözler, video her şeyiyle umut veren, yüzümü güldüren bir yazı olmuş :)

    Bende güzel kahve yaparım, bekliyorum minik bahçemize :)

    YanıtlaSil
  10. işyerinden sevimli bir kesit olsa gerek.
    :)

    YanıtlaSil
  11. Aslıcım Nerde bu bahçe belki geliyorumdur gizlice.sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Evet sevgili deeptone.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Beğendiğinize sevindim Hüseyin bey teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. :)))
    Merhabalar arkadaşım
    canım ya işler yoğun yorumlara dönemiyorum ziyaret etmeden de yorumları yayınlayamıyorum kusura bakma canım ama arada kaçamak yapıp bloglara göz atıyorum :))
    Sevgiler.....
    Ben de kahve istereeeeemmm....

    YanıtlaSil
  15. Tamam gönderiyorum yıldızcım yorgunluk kahvenii.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. ÇAYINI İÇMEYE GELDİM ŞEKERİM NE ÖYLE TELEFONLARLA İSTEMEK.ÇAĞ ATLADIK:)
    OHHHH SEFALAR BİZDE MMMM PEK GÜZELMİŞ:))

    YanıtlaSil
  17. ne güzel bir yazı bu böyle...
    ben de teşekkür ediyorum bu yaşıma kadar bana çay sunmuş herkeslere:)))

    YanıtlaSil
  18. Kase kase lezzetim buralarda sipariş telefonla..gelde sanada ısmarlayalım..

    YanıtlaSil
  19. sevili Cep aynam teşekkür ederim yorumuna. Gel kahve içelim yada senin balkona gidelim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Buna yorum yok....
    Zira ekleyecek bir şey bulamadımki...
    İçten ve sıcacık...
    Zarif ve naif...
    " yamar, yur." Biliyormusun can dostum yur kelimesini çoğu bilmez bilse bile kullanmaz...
    Ben senin güzel dilimizi kullanmana hayranım...O kadar yalın o kadar saf ki...Arınmış bir kelime dağarcığınız var asla değişmesin bu üslup...
    Sayglıarımı sonuyorum can dostum çayımı da içtim... Bu ara beni mazur görün eşimin rahatsızlıkları çok ileri boyuta geldi...Çaresiz kalmak beni derinden yaralıyor...

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar üzüldüm eşinizin hastalığına. Umarım bir çare bulunur.Bu durumda iken bile beni onore etmek apayrı bir yüce gönüllülük. Sonsuz şifa dileklerimle..

    YanıtlaSil
  22. Ey her şeye gücü yeten ve kullarına onların şah damarından daha yakın olan Rabb’imiz! Ne olur, bizi göz açıp kapayıncaya kadar hatta daha az bir zamanda bile nefsimizle başbaşa bırakma… Nurunla tecelli buyurup, Sana ulaşan yolları bize de göster… Fazlınla bizi öyle çepeçevre kuşat ki, Senden başka hiçbir kimseye e…n ufak bir ihtiyacımız kalmasın; kalmasın da Senin hakikî dostların gibi biz de her zaman başkalarına karşı müstağnî yaşayabilelim. Âmîn… Âmîn… Âmîn..
    Hayırlı Cuma lar can dostum sırdaşım....

    YanıtlaSil
  23. benim bahçem yok ama balkonuma kahveye beklerim canım,hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  24. Amin can dostu gönül kalemim amin.

    YanıtlaSil
  25. Çok teşekkür ederim sevgili anne eli. Gelmeye çalışırım tabiki.:)

    YanıtlaSil
  26. Canımsın sen benim yaaa..:)))
    Sayfana giripte,hüzünlenmeden veya tebessüm etmeden çıktığımı hatırlamıyorum..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  27. Sağol Melihacım. Sana bir süpriz yazım olacak haftaya. Beklerim yine. Tamammı.:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni mutlu ediyor.. Ziyaretiniz için teşekkürlerimle. Sevgilerimle..